Nad luxusním nábytkem z Itálie a Brazílie svítí česká světla. Lasvit a Bomma zaujaly ve Vancouveru

Jedna firma je z Nového Boru, druhá ze Světlé nad Sázavou. Obě teď budou mít svoje produkty na hlavní obchodní třídě v jednom z největších měst Kanady.

Eliška NováEliška Nová

habitat-ve-vancouveru-habitat

Foto: Lasvit

Nový showroom ve Vancouveru přináší svítidla od Lasvitu a Bommy

0Zobrazit komentáře

Na hlavní obchodní třídě v kanadském Vancouveru, na Pender Street, otevřel nový showroom. Jmenuje se Habitat by Aeon a kromě toho, že přináší luxusní nábytek či doplňky do domácností, v něm jsou také prémiová svítidla – z dílen novoborské společnosti Lasvit a od značky Bomma ze Světlé nad Sázavou.

„Jde o první významný obchod v Severní Americe. Vybudovat takový trh je neskutečně náročné. Nejenom finančně, ale zejména z hlediska důvěry v naši značku. Tu nevybudujete přes noc,“ líčí pro CzechCrunch tisková mluvčí společnosti Lasvit Anna Minaříková.

Česká svítidla se v Kanadě usídlila vedle italské značky Giorgetti, která se specializuje na luxusní moderní nábytek nebo vedle rovněž italské značky Maroso. Ta je známá hlavně pro odvážné čalounění a bohatě texturované látky.

Na Pender Street budou k vidění také kousky od brazilského nábytkáře Sollos. Lasvit měl být původně jedinou značkou, která nad tím vším bude bdít. Nakonec tu ale svítí také výrobky značky Bomma. Pro ni je to už deváté zastoupení v Kanadě, v celé Severní Americe se její produkty prodávají u 37 partnerů.

habitat-ve-vancouveru-6

Foto: Lasvit

Nový showroom Habitat by Aeon

Primárními zákazníky nového showroomu jsou především majitelé luxusních rezidencí. S tím může pomoci umístění nového obchodu. Vancouver má totiž jedny z nejdražších nemovitostí na světě.

„Vtipné je, že spousta těchto lidí nevyužívá své prostory na maximum. Díky donáškovým službám jsou kuchyně často nepoužité, téměř v původním stavu. Každý si ale, nehledě na hodnotu jmění, potřebuje v noci rozsvítit,“ říká Minaříková.

Lasvit se zaměřuje čistě na luxusní klientelu. „Tak jako ženy touží po kabelce Chanel, chceme, aby lidé toužili i po svítidle od Lasvitu,“ dodává mluvčí novoborské společnosti. V USA jsou podle ní velmi populární produkty, které připravují s tamními designéry. Jedním z bestsellerů tak byla kolekce vytvořená s Yabu Pushelbergem.

Kanadský designér má na svém kontě několik cen. Příští rok Lasvit připraví kolekci s Davidem Rockwellem, americkým architektem a designérem. Ta se jmenuje Constellations a je inspirovaná ikonickým stropem newyorského nádraží Grand Central Station.

Významný je nový showroom i pro druhou společnost, která dělá díky svému osvětlení dobré jméno Česka ve světě. „Každý z našich partnerů je pro nás důležitý. Tento showroom patří mezi novější místa, ale zároveň mezi významné partnery v Severní Americe, který velkoryse vystavuje naše svítidla,“ uvedla marketinková ředitelka Bommy Aneta Hoffmannová.

Bomma plánuje cílit především na interiérové designéry a architekty, kteří budou chtít prostřednictvím jejích kolekcí svítidel „vnést do prostoru emoce, potěšení a krásu, ocení jejich moderní design, tradiční řemeslné zpracování a oddanost kvalitě,“ jak říká Hoffmannová.

habitat-ve-vancouveru-1

Foto: Lasvit

V nabídce jsou italské nebo brazilské značky