Tato svíčka za 24 dolarů imituje vůni nově rozbaleného Macu

Filip HouskaFilip Houska

newmacsoycandle
0Zobrazit komentáře

Apple je mistrem designu, a to nejen díky svým zařízením, ale také balení, ve kterém jablečné stroje přicházejí. Nelze se tedy divit vášni, se kterou lidé jejich produkty rozbalují. Ovšem existuje řada nadšenců, kteří zkrátka milují i vůni linoucí se z každé krabice. A na to se zaměřuje Twelve South, populární výrobce příslušenství pro zařízení od Applu.

Ten přišel na trh s něčím, co uspokojí smysly každého náruživého fanouška tohoto kalifornského giganta. Jedná se o vonnou sojovou svíčku s příchutí nově rozbaleného počítače Mac pod názvem New Mac Soy Candle. Prodává se za 24 dolarů (cca 580 korun).

spotify_1

Přečtěte si takéHudební služba Spotify pravděpodobně koupí svoji německou konkurenci SoundCloudHudební služba Spotify pravděpodobně koupí svoji německou konkurenci SoundCloud

Aby věrohodně napodobila vůni nově rozbaleného počítače, tak je složena s nádechů máty, broskve, bazalky, levandule, mandarinky a pelyňku. Jablko paradoxně chybí. Twelve South však nenabízí pouze svíčky, nýbrž také chladící obaly na plechovky a sklenice iDrink nebo ikonická trička.

new-mac-candle-twelve-south

Facebook představil vlastní marketplace

Filip HouskaFilip Houska

marketplace_1004_1
0Zobrazit komentáře

Facebook je sociální síť se vším všudy. Už dávno neslouží pouze ke sdílení textových příspěvků s fotkami, nýbrž i jako pracovní či marketingový nástroj s rozšířenými možnostmi. Nyní však Zuckerbergova společnost vstupuje do uživatelsky využívaných vod, které však oficiálně nikdy v rámci platformy neexistovaly. Představuje totiž Marketplace, místo pro prodej a nákup.

Marketplace je zcela nová mobilní sekce, kde mají uživatelé možnost rychlého a jednoduchého nakupování nebo prodávání nejrůznějších věcí. Koncept tohoto rozšíření je vskutku velice přímočarý, ovšem lze očekávat, že se stane velice žádanou položkou. Facebook se totiž k těmto účelům hojně využívá.

Rozhraní vypadá velice podobně jako u klasického „feedu“, avšak místo příspěvků přátel se zde nabízí výrobky k prodeji. Nyní je otázka, zdali se dotyčný chce vcítit do role kupujícího nebo prodávajícího. V případě, že má uživatel chuť si pořídit vybranou věc, tak může hledat oblíbené produkty nejen podle kategorií, ale také na základě nejbližšího místa či ceny.

GoOutcz_Vojta_Otevrel_a_Vojta_Knyttl

Přečtěte si takéČeský startup GoOut nabízející přehled akcí a nákup vstupenek expanduje do PolskaČeský startup GoOut nabízející přehled akcí a nákup vstupenek expanduje do Polska

solarni-panel

Přečtěte si takéVelká rána pro solární byznys. V úpadku je pionýr oboruVelká rána pro byznys se soláry na střechách domů. V úpadku je pionýr oboru s miliardovými tržbami

Po kliknutí na vybraný obrázek s požadovanou věcí se objeví relevantní informace a uživatel se následně může spojit s prodávajícím a například mu nabídnout vlastní cenu, za kterou je ochotný utratit peníze. Na druhou stranu má prodávající možnost vyfotit předmět, který chce prodat, stanovit mu cenu, určit místo prodeje a vypsat potřebné informace. Funguje to tedy podobně jako klasická internetová burza (například jako česká platforma Aukro).

Marketplace od Facebook je zatím dostupný pouze v oficiální aplikaci (kde mimo jiné nahrazuje ikonku Messenger) ve vybraných zemích (Spojené státy, Velká Británie, Austrálie a Nový Zéland) a bude k dispozici lidem starším 18 let. Globální expanze se očekává v průběhu času. Stejně tak jako podpora desktopové verze.

market