Podívejte se, jak tahle populární streamovací služba postupně drtí tradiční konkurenci

Michal BenatzkyMichal Benatzky

photo-1421757381940-5d269570b21c
0Zobrazit komentáře

Ačkoliv se oblíbená streamovací služba Netflix do vlastní filmové a seriálové produkce ponořila teprve před 2 lety, produkce z jeho vlastní dílny si už v televizním průmyslu vydobyla své neoddiskutovatelné postavení. Vždyť za všechny dnes běžící pořady stačí jen jmenovat takové skvosty jakým je House of Cards nebo Hemlock Grove. A musí být jasné, že Netflix způsobil v této branži nemalý rozruch.

Díky indexu oblíbeného filmového portálu Rotten Tomatoes, se nyní můžeme podívat, jak se věci skutečně mají a hlavně, jak si Netflix stojí ve srovnání se zaběhnou konkurencí klasických TV stanic.

IMG_1160

Přečtěte si takéČeští SynergyKit a Etnetera Group na návštěvě v Silicon Valley – 1. částČeští SynergyKit a Etnetera Group na návštěvě v Silicon Valley – 1. část

Rotten Tomatoes je jakási databanka internetových recenzí. Protože co může o kvalitě produkovaného obsahu povědět více, než recenze samotných koncových diváků. Pokud tedy shromážděné recenze spojíme do jednoho grafu, dostaneme poměrně ucelený přehled o kvalitě produkce jednotlivých stanic. Nutno podotknout, že do následujících dat byly započítány recenze od roku 2013. Nikoho asi nepřekvapí, že králem televizní produkce je HBO.

S trháky jakými je například Hra o Trůny, Bratrstvo neohrožených nebo Impérium – Mafie v Atlantic City se není moc čemu divit. Co je ale podstatné, Netflix zaujal hned druhé místo. Třetí příčka poté patří stanici CBS, která je známá především komediální produkcí, jako je The Big Bang Theory nebo již ukončené How i Met your Mother. Bramborové místo zaujal Fox a to zejména díky kultovnímu seriálu Simpsonovi.

graffff

netflix1.0.0

house
House of Cards

zdroj: exstreamist

Health for dog: český food startup pro majitele psů

Michal BenatzkyMichal Benatzky

1
0Zobrazit komentáře

Ve světě, kde většina startupů úzce souvisí s technologiemi, jde nápad Petry Stoklasové tak trochu proti proudu. Ačkoliv se jedná o e-shop, na prvním místě jsou zde naši čtyřnozí miláčci. Podnikatelský záměr, na který přivedla mladou podnikatelku její fenka Lexi si klade za cíl výrazně zkvalitnit dnes zaběhlé stravovací návyky psů.

Health for dog se totiž specializuje na vyvážené a hlavně v páře vařené krmení pro psy. Celý projekt je tak v podstatě inspirován trendem vařit pro své čtyřnohé kamarády přirozenou stravu, který zejména v USA v posledních letech zažívá obrovský boom.

main

Přečtěte si také23letý Youtuber si v Hollywoodu koupil tenhle luxusní dům za 4,5 milionů dolarů23letý Youtuber si v Hollywoodu koupil tenhle luxusní dům za 4,5 milionů dolarů

Výroba krmení, které vypadá jako by snad bylo určeno i pro lidi, probíhá v bývalé závodní kuchyni v pražském Chodově, kdy s optimálním vyvážením složení prodávaných výrobků pomáhali odborníci z Veterinární a farmaceutické univerzity v Brně. Health for dog tak zaručuje, že v jejich produktech opravdu docílili ideálního poměru minerálů, vitamínů a dalších látek odpovídajících živinovým a energetickým potřebám psa. Tato psí krabičková dieta, jak bývá projekt stále častěji nazýván, tak splňuje veškeré požadavky pro kompletní a vyváženou stravu pro psy.

Kuřecí s pohankou nebo rybí maso s rýži je možno svému čtyřnohému příteli objednat přes eshop, přímo na stránkách Health for dog, s tím, že startup zároveň provozuje vlastní rozvážkovou službu. Trvanlivost produktů je jinak 18 dní.

dog-2

dog-1