Poslední díl Angry Birds má našlápnuto na velký úspěch. V počtu stažení se mu daří lépe než jedničce

Screen Shot 2015-08-07 at 01.29.25
0Zobrazit komentáře

Šest let stará finská společnost Rovio Entertainment přišla před několika lety s novým konceptem hry Angry Birds, která kdysi změnila herní trh. Boj ptáků, které hráč střílí z katapultu na zelená prasata, si zamilovalo více než 260 milionů lidí po celém světě, vznikl nespočet marketingových předmětů i podpůrných spin-offů her. Před zhruba týdnem ale studio vydalo novinku v podobě pokračování s názvem Angry Birds 2.

A nikdo nečekal, že za pouhý týden nasbírá přes 20 milionů stažení ve 100 zemích od hráčů, kteří dokážou za tak krátkou chvíli uhrát 300 milionů levelů a vystřelit si z katapultu 1,4 miliardkrát. Jen pro srovnání, první díl (avšak placený) stejného čísla dosáhl až za 9 měsíců od spuštění. Aplikace funguje jako ta původní na bázi freemium modelu. Ze začátku nechá uživatele hrát jednoduché úrovně s mnoha pokusy, pak přitvrdí a se vzrůstající obtížností klesají odměny.

retr

Přečtěte si takéTvůrci Angry Birds vydávají „kopii“ hry Flappy Bird. Prozatím pro iOSTvůrci Angry Birds vydávají „kopii“ hry Flappy Bird. Prozatím pro iOS

Pokud nechce uživatel za možnost zahrát si znovu kolo, získat dalšího ptáka nebo speciální předměty platit, může se podívat na placenou videoreklamu. V jiném případě je odkázan na in-game nákup za jednotky až desítky dolarů. I tak je ale aplikace populární a přes svou kritiku se dostala na první příčku v americkém App Store na iOS platformě, informuje VentureBeat.

Download: iOS  |  Android

IMG_3951
IMG_3952
IMG_3953

 

Tinder a Forbes společní dělají na této nové exkluzivní mobilní aplikaci

Michal PtáčekMichal Ptáček

app-h
0Zobrazit komentáře

Spojení magazínu Forbes a seznamky Tinder, asi nedává na první pohled příliš velký smysl. Tedy spíše nedávalo, a to do okamžiku, než tato dvojice představila společný projekt, v podobě nové a od Tinderu kompletně oddělené seznamovací appky. Tentokrát v ní však nepůjde o to, domluvit si rande, ale primárně o byznys, respektive o pracovní networking.

Základní princip bude podobný jako u zmíněného Tinderu. V případě, že vás některé z uživatelů podle jeho zájmů a pracovních zkušeností zaujme, „swipnete doprava“ a pokud dojde k oboustranné shodě, budete spojeni. Další postup, ideálně například domluvení pracovní schůzky už pak bude na vás.

Screen Shot 2015-05-11 at 22.24.27

Přečtěte si takéPavel Kacerle: Ze sklepa do Hollywoodu 5. dílPavel Kacerle: Ze sklepa do Hollywoodu 5. díl

Hlavní pointou celé věci je fakt, že aplikace, která by měla vyjít už 4.října, chce exkluzivně spojovat pouze naprosté špičky v oboru technologií, médií, vědy, investování a podobně a k dispozici proto bude zhruba pouze 2 000 lidem, kteří se dostali do žebříčku amerického Forbesu: 30 pod 30.

kopie-navrhu-navrh-bez-nazvu

Přečtěte si takéStranger Things, Wednesday a další. Netflix ukazuje velké novinkyStranger Things, Wednesday, Na nože a další. Netflix ukázal, co chystá, tohle jsou hlavní novinky

V něm se nedávno objevil například i český zakladatel analytické společnosti Socialbakers, Jan Řežáb, což znamená, že i on by měl do aplikace získat exkluzivní přístup.

app

226f0dd
CEO a zakladatel Socialbakers, Jan Řežáb, který se objevil v žebříčku amerického Forbesu

foto: Forbes