Poslední díl Angry Birds má našlápnuto na velký úspěch. V počtu stažení se mu daří lépe než jedničce
Šest let stará finská společnost Rovio Entertainment přišla před několika lety s novým konceptem hry Angry Birds, která kdysi změnila herní trh. Boj ptáků, které hráč střílí z katapultu na zelená prasata, si zamilovalo více než 260 milionů lidí po celém světě, vznikl nespočet marketingových předmětů i podpůrných spin-offů her. Před zhruba týdnem ale studio vydalo novinku v podobě pokračování s názvem Angry Birds 2.
A nikdo nečekal, že za pouhý týden nasbírá přes 20 milionů stažení ve 100 zemích od hráčů, kteří dokážou za tak krátkou chvíli uhrát 300 milionů levelů a vystřelit si z katapultu 1,4 miliardkrát. Jen pro srovnání, první díl (avšak placený) stejného čísla dosáhl až za 9 měsíců od spuštění. Aplikace funguje jako ta původní na bázi freemium modelu. Ze začátku nechá uživatele hrát jednoduché úrovně s mnoha pokusy, pak přitvrdí a se vzrůstající obtížností klesají odměny.
Pokud nechce uživatel za možnost zahrát si znovu kolo, získat dalšího ptáka nebo speciální předměty platit, může se podívat na placenou videoreklamu. V jiném případě je odkázan na in-game nákup za jednotky až desítky dolarů. I tak je ale aplikace populární a přes svou kritiku se dostala na první příčku v americkém App Store na iOS platformě, informuje VentureBeat.