Pro affiliate síť Dognet je čím dál zásadnější Maďarsko a posiluje tam pozici. Loni i díky němu vyrostla v tržbách o polovinu
Affiliate síť Dognet hlásí, podobně jako i celá e-commerce, rychlý růst a rekordní výsledky, které jsou podpořené zavřením kamenných obchodů a přesunem nakupujících lidí na internet. Jako důležitý pro svůj byznys, ale i spolupracující e-shopy, přitom označuje maďarský trh, jenž je ve srovnání s tím českým poddimenzovaný a pro tuzemské online obchodníky je často první volbou pro expanzi.
Byznys Dognetu jako affiliate sítě stojí na principu propojování inzerentů, ve většině případů e-shopů, a tzv. publisherů, kteří v případě dokončení a zaplacení nákupu zákazníkem získávají provizi. S tím, jak v loňském roce kvůli zavřeným prodejnám stoupl zájem o nakupování na internetu, se výrazně daří i těmto službám navázaným na e-commerce.
Síť Dognetu růst trhu dokázala využít i ve svůj prospěch. Celkem loni utržila přibližně 87 milionů korun, což znamená meziroční nárůst o 48 procent z úrovně necelých 60 milionů korun v roce 2019. Zisk přitom více než zdvojnásobila z přibližně 5 milionů korun v roce 2019 na loňských více než deset milionů korun.
Loni Dognet svým klientům přinesl konverze za miliardu korun a v jejich počtu podle vyjádření pro CzechCrunch vyrostl o 59 procent. S rychlým růstem pokračuje i letos, v prvním kvartálu firma zaznamenala meziroční nárůst konverzí o 128 procent, což bylo podpořeno stále zavřenými obchody na klíčových trzích, kde působí – tedy v Česku, na Slovensku či v Maďarsku.
Právě v Maďarsku rostl Dognet o 88 procent a v letošním roce tam chce být klíčovým hráčem pro lokální e-shopy, ale i obchodníky z celého regionu střední a východní Evropy. Maďarská e-commerce je totiž často první reálnou destinací pro expanzi českých a slovenských e-shopů a loni podle maďarského portálu Árukereső.hu rostla o ohromných 45 procent. Pro srovnání v Česku šlo o čtvrtinový růst.
Affiliate síť se i z těchto důvodů na maďarský trh zaměřuje už více než čtyři roky a má i vlastní lokální tým. Aktuálně tam obsluhuje už více než 100 affiliate kampaní, například pro značky jako Euronics, Alza, AXA či BiotechUSA.
„Dognet se snaží trh, kde působí, aktivně rozvíjet, ne jen pasivně čekat, co přinese zítřek. Jsme rádi, že můžeme díky každoročním výsledkům říct, že se nám to daří. Za to jsme nesmírně vděční hlavně inzerentům, kteří nám důvěřují a kampaně s námi spouštějí. Stejně tak jsme vděční publisherům, kteří v nás vidí spolehlivého partnera,“ říká Štefan Polgári, managing director sítě.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.