Red Bull otevřel moderní kanceláře v Londýně a Šanghaji. Podívejte se do zákulisí firmy, která dobývá svět
Red Bull patří v současnosti bezpochyby k nejvýznamnějším značkám na světovém trhu. Rakouská společnost už totiž dávno není jen synonynem pro výrobce energetických drinků, ale především globální love brand, který se rapidně angažuje v kultuře, hudebním průmyslu, charitativních činnostech, technologiích nebo sportu. Aktuálně tak Red Bull vlastní například hned pět fotbalových klubů, dvě stáje ve Formuli 1 a zapomenout nemůžeme ani na populární závody letadel Red Bull Air Race, které loni ovládl český pilot Martin Šonka.
Tomu všemu odpovídá i široké rozpětí firmy, jejíž křídla mají dosah doslova po celém světě. Navíc jakožto moderní firma s důrazem na inovace a technologie Red Bull mohutně investuje i do pracovního prostředí, které se v posledních letech stalo jedním z hlavních hnacích motorů firem nejen s technologickým přesahem.
V rámci globální expanze proto Red Bull nedávno otevřel v Šanghaji a Londýně nové kanceláře a jelikož jen za předloňský vygeneroval v příjmech přes 7,4 miliardy dolarů, pojal je ve velkém stylu. Na vybudování nového asijského sídla si Red Bull najal známé interiérové studio MTMDESIGN, které pro něj v centru čínské metropole vybudovalo moderní prostor s minimalistickými prvky a vizuálními odkazy na známé osobnosti kultury a sportu.
Na nových londýnských kancelářích naopak Red Bull pracoval s designéry z Dthree Studio, kteří vytvořili vzdušný interiér se stále žádanějšími biofilickými prvky. Ty kladou důraz na velké množství rostlin a zeleně v kanceláři pro vytvoření co nejvíce ekologického pracovního prostředí.