I nadále dvouciferným tempem. Slevomat loni utržil 2,5 miliardy korun a více se zaměří na cestování
Výkonný ředitel Slevomatu Ladislav Veselý
Slevomat původně začínal jako portál slev, pod vedením Marie Havlíčkové však změnil svou strategii. To se vyplatilo, teď už inspirační portál se zaměřením na zážitky a cestování v loňském roce meziročně vyrostl o osmnáct procent a dosáhl obratu 2,5 miliardy korun.
„V tuzemském cestování nadále posilujeme, a to zejména díky přímým rezervacím. Do našeho rezervačního systému se nám podařilo zařadit už převážnou část nabídky ubytovacích kapacit,“ pochvaluje si nový ředitel Slevomatu Ladislav Veselý, který po Havlíčkové přebral kormidlo firmy začátkem ledna.
„Jelikož jsme největším prodejcem pobytů v Česku, chceme v tomto segmentu nadále posilovat.“
Portál tak upevňuje pozici hlavního hybatele tuzemského trhu s cestováním. Jen v u nás během loňského roku Slevomat prodal přes 242 tisíc pobytů v Česku a dalších 53 tisíc pobytů a 73 tisíc zájezdů v zahraničí.
Celkově na portálu loni nakoupilo osm set tisíc zákazníků, největší nápor zaznamenal před Vánoci, kdy počet prodaných dárků dosáhl téměř 600 tisíc. Mezi nejžádanější kategorie patřily sportovní a adrenalinové zážitky, wellness pobyty a gastronomické zážitky.
„K takovému růstu prodejů v hlavní sezoně pomohlo například to, že nově bylo možné sdílet vouchery na dárky. Nebo to, že se podařilo rozšířit možnosti uplatnění firemních benefitů. Tedy že zákazníci benefity v práci mohou směnit na kredity na nákup u nás,“ přiblížil Veselý.
Jak dodal Veselý pro CzechCrunch, i letos firma očekává dvouciferné tempo růstu, a i pod vedením nového ředitele se bude soustředit na cestování. „Jelikož jsme největším prodejcem pobytů v Česku, chceme v tomto segmentu nadále posilovat,“ uvedl Veselý.