Slovenský analytický startup Exponea získává investici 1 milion eur na další expanzi

0Zobrazit komentáře

Slovenská platforma Exponea, která se zaměřuje na analýzu zákaznických dat pro zvýšení efektivity online marketingu na trhu soupeří hned s několika konkurenty, mezi nimiž je největší pravděpodobně Google nebo sanfranciský Mixpanel. Teď by chtěla svoje síly zaměřit především na rozšíření svých služeb po Spojených státech, v Asii či Velké Británii.

K tomu by startupu z Bratislavy měla sloužit nová investice od skupiny LRJ Capital ve výši 1 milion eur, tedy zhruba 27 milionů korun. Mezi největší klienty Exponei se pak řadí mimo jiné miliardový startup na vyhledávání letenek Skypicker, výrobce navigací Sygic a nebo německé Delivery Hero, které se soustředí na rozvoz jídla a v minulém roce koupilo české projekty DameJidlo.cz a JidloTed.cz.

rohlik

Přečtěte si takéRozvozová služba Rohlik.cz zavádí novou funkci, která ušetří stovky korun na nákupechRozvozová služba Rohlik.cz zavádí novou funkci, která ušetří stovky korun na nákupech

V souvislosti s expanzí chce navíc Exponea najmout minimálně desítky nových lidí na Slovensku a postupně další v plánovaných kancelářích ve světě. K tomu Jozef Kováč, spoluzakladatel a produktový šéf startupu, dodává:

„Vďaka tomu, že u nás dostávajú zamestnanci príležitosť pracovať na svetových projektoch, získavajú viac priestoru pre inovácie a výsledky svojej práce často vidia už na druhý deň. Sme nadšení, že to, čo začalo ako analytický nástroj ušitý na mieru spoločnosti Pixel Federation, prerástlo do globálnej platformy pre marketingových a analytických odborníkov.“

Peter Irikovský z LRJ Capital, který uvolnění investice řídil, ve startupu funguje na pozici CEO a pomáhá kočírovat růst a dodává, že až 60 % nových klientů přichází na základě doporučení.

Exponea_1000000_investicia