Češi vytvořili aplikaci, která chce konkurovat zavedeným hudebním službám

hotmusic-cover
0Zobrazit komentáře

Znáte to, pustíte si rádio nebo jakoukoliv běžnou hudební streaming službu a z každé strany na vás koukají stále ti samí komerční interpreti a nová hudba, která může být potencionálně zajímavá, leží někde v pozadí. S řešením přišla nedávno dvojice Martina Stojky a Daniela Letta, která na boj proti tomuto problému spustila jednoduchou aplikaci HotMusic.

Podle autorů je problém v tom, že i když lze na ostatních službách najít inspiraci pro novou hudbu, jsou to většinou až několik týdnů staré kousky. V jejich aplikaci funguje princip zcela opačně – ze začátku si nastavíte oblíbené žánry a každý den poté získáváte novou inspiraci pro čerstvou hudbu, která v aplikaci funguje podobně, jako ukázky na iTunes.

iphone6s

Přečtěte si takéApple láme rekordy! Za první 3 dny totiž prodal 13 milionů nových iPhonůApple láme rekordy! Za první 3 dny totiž prodal 13 milionů nových iPhonů

A právě stěžejní služba Applu je tady klíčová, protože veškeré ukázky, obaly alb a další detaily se do aplikace získávají prostřednictvím partnerské spolupráce s Applem. Momentálně aplikaci využívají nižší tisíce uživatelů, ze kterých tvoří majoritu 65% Evropané, převážně z Německa, zbytek poté z USA a Kanady v podílu 27% a 8% ostatní.

hotmusic-app

Aplikace je k dispozici prozatím pouze na iOS, kam je týdně přidáváno zhruba 3000 nových písniček, rozdělených do 21 žánrů a 80 videí, které jsou propojené s Youtube. Přehrávání celé skladby pak probíhá v rámci iTunes / Apple Music, případně Rdio a Spotify, ve kterých musí mít uživatel vlastní předplatné.

Monetizační strategie byla od prvního vydání docela jednoduchá – vyskakovací reklamy po zhruba 1,5 minutách využívání aplikace. To by se mělo změnit příští týden, kdy tvůrci chtějí zapojit nativní reklamy, které budou přímo v aplikaci mezi obsahem a které jsou pro uživatele příjemnější.

Download: iOS

AppParade Meet odhalí, jak vznikaly milionové české startupy Angee a 3DSimo Mini

Michal PtáčekMichal Ptáček

0Zobrazit komentáře

Už příští středu 14. října, proběhne další na vývojáře zaměřený AppParade Meet, který společně se společnostmi Slevomat a Cleevio pořádá partnerský web Médiář. A bude se opět na co těšit!

Hlavním tématem bude totiž tentokrát chytrý hardware, což je momentálně i u nás v České republice velmi žhavé téma, jelikož ve světě se snaží aktuálně prorazit hned několik českých startupů, které do této kategorie spadají.

_DSC9988

Přečtěte si takéČeský projekt CapaSitty vytváří chytré lavičky s možností ekologického nabíjení telefonůČeský projekt CapaSitty vytváří chytré lavičky s možností ekologického nabíjení telefonů

Hvězdy Kickstarteru: Angee a 3DSimo mini

Z těch posledních například bezpečnostní zařízení do domácnosti: Angee, které během pouhých 20 dní zvládlo na Kickstarteru vybrat v přepočtu 6 milionů Kč (do konce kampaně navíc schází stále 36 dní) nebo chytré pero 3DSimo Mini od českého vývojáře David Paškeviče, které má 3 dny před koncem Kickstarter kampaně na kontě v přepočtu cca 4,8 miliony Kč.

Mobilní appky Sleep as Android a DaysyView

enhanced-games-mvp-x

Přečtěte si takéEnhanced Games: Něco jako olympiáda, jen s povoleným dopingemDostanou miliony korun, když pokoří rekord nadopovaní. Kontroverzní obdoba olympiády se blíží

Právě zakladatelé těchto dvou projektů se na v pořadí třetím AppParade Meet osobně dostaví a prozradí něco o jejich vývoji. Navíc je doplní tvůrce populární aplikace pro monitorováni spánku Sleep as Android a také autoři projektu DaysyView, který prostřednictvím inteligentního teploměru Daisy zaznamenává plodné dny u žen.

Registrace ZDE.

3D_8

1AngeePromoPhone

AppParade Meet
AppParade Meet