Ukázal mužům, jak se mají o sebe starat. Po Beviru teď Daniel Trnka rozjíždí novou značku kosmetiky
Spoluzakladatel české pánské kosmetiky Beviro opustil firmu, aby začal budovat skincare pro mladší. Letos cílí na 40 tisíc prodaných přípravků.
Od kadeřnictví se dostal k technickým oborům, od kterých se později opět přesunul k péči o tělo. A jeho značka přírodní kosmetiky Beviro začala být čím dál více vidět. Daniel Trnka skrze ni chtěl ukázat, že si i čeští muži zaslouží kvalitnější kosmetické produkty, což se v posledních dvou letech dařilo naplňovat, teď ovšem jeho štace v Beviru končí. Za miliony prodává svůj podíl a zkusí to na poli pánské skincare s jiným, podobně laděným projektem.
Daniel Trnka založil Beviro před pěti lety s nabídkou balzámů na vousy, kolínských vod a gelů na holení, postupně ji rozšířil o šampony, sprchové gely a slané spreje na vlasy. Za loňský rok měla firma podle jeho slov slov utržit přes dvanáct milionů korun a prodat více než padesát tisíc produktů, navíc se udržet v zisku.
Trnka ale cítil, že i přes vyšší prodeje ho to táhne jiným směrem. Vize Bevira, kterou roky formoval s partnery Pavlem Králíčkem a Janem Moravčíkem, mimo jiné majiteli pražského obchodu s módou Gentleman Store, už ho přestávala naplňovat.
„Bylo to podobně jako v jiných byznysech. Se spolumajiteli jsem se začal rozcházet v názorech, jak bychom měli Beviro prezentovat a komunikovat navenek. Přestával jsem navíc cítit onu potřebu chtít budovat prémiovou kosmetiku, naopak mě to táhlo do myšlence, že by měla být pro každého, tudíž dostupnější,“ vysvětluje Trnka svůj postoj, který ho nakonec dovedl k vystoupení z firmy.