Whopper do auta nebo do ruky, ale bez lidského kontaktu. Burger King představil restaurace pro novou dobu
Přijet k tabuli, nadiktovat objednávku, popojet o pár metrů dál, objednávku zaplatit, přes stažené okénko auta ji převzít a pokračovat v jízdě. I na našem trhu je dnes naprosto běžné, že si své oblíbené jídlo od McDonald’s nebo KFC vyzvednete tak, že nemusíte vůbec vystupovat z vozu. Ve Spojených státech je pak tento komfortní způsob, známý jako drive-thru, ještě rozšířenější.
Byť se rozhodně najdou tací, kteří tomuto způsobu stravování neholdují, v době pandemie se ukázalo, jak důležitý může být. Především z hlediska ochrany zákazníků i personálu. Potvrzují to především právě Američané, kteří během dubna, května a června letošního roku podle dat firmy NPD Group zvýšili návštěvnost drive-thru o 26 procent.
A protože se neustále mluví o tom, že koronavirová krize zanechá v globální společnosti trvalé šrámy a změní přístupy zákazníků, nejen gastropodniky se na novou dobu začínají připravovat. Jedním z příkladů je také Burger King, který s téměř 19 tisíci pobočkami patří mezi nejsilnější řetězce s rychlým občerstvením na světě.
Tvůrci legendárního Whopperu představili nové koncepty svých restaurací, které mají návštěvníkům zajišťovat pohodlnější možnosti pro objednávání a konzumování nabízených pokrmů a zároveň šetřit prostor ve městech. Nazývají je „restauracemi zítřka“ a minimálně podle vizualizací lze vidět, že nová zázemí Burger Kingu mohou výrazně změnit jeho fungování.
Hned na první pohled si můžeme všimnout zvětšených prostor pro parkování a nových navigačních prvků umístěných na silnici. To proto, že Burger King věří, že zákazníci budou čím dál častěji jíst přímo v autech, potažmo si jídlo odvážet domů. Pro ně se otevírá několik možností, kde mohou při příjezdu zaparkovat.