Za poslední rok změřila konverze za sedm miliard korun. Česká firma teď mění majitele
AffilBox využívá 40 tisíc partnerů ve dvaceti zemích, dosavadní spolumajitel Jaroslav Janíček se z firmy stahuje.
Český AffilBox, jenž působí na poli affiliate marketingu, prochází po více než pěti letech změnou vlastnické struktury. Dosavadní spolumajitel Jaroslav Janíček prodal 49% podíl novým partnerům – Janu Kadlečkovi (15 %) a Vlastimilu Bláhovi (34 %). Zbylé procento od něj odkoupil současný spolumajitel Ondřej Martinek, který se tak stává jediným jednatelem a ředitelem společnosti. Podle vyjádření pro CzechCrunch dosáhla hodnota transakce řádu jednotek milionů korun.
„Cílem bylo uvolnit Jaroslavovi ruce pro jeho další podnikání a zároveň přivést do firmy nové parťáky. AffilBox letos čeká nová kapitola a jsme připraveni ji otevřít s novou energií,“ komentuje Martinek. AffilBox na trhu působí čtrnáct let, za posledních dvanáct měsíců změřil u svých klientů přes 530 tisíc konverzí v hodnotě více než sedm miliard korun. Platformu využívá přes 40 tisíc partnerů ve více než dvaceti zemích.
Novými společníky se stávají zkušení podnikatelé z digitálního prostředí. Jan Kadleček je zakladatelem platformy Datalook.cz a spoluzakladatelem konzultační agentury MBI, Vlastimil Bláha provozuje několik vlastních e-shopů a srovnávací portál. Do budoucna se chce AffilBox zaměřit na čtyři klíčové oblasti: individuální konzultace pro inzerenty, agregaci plateb partnerům, přímou správu affiliate programů a další rozvoj své platformy.