Expresní food delivery služba Ordr.cz redesignuje a roste. Denně rozveze 300 jídel

Michal PtáčekMichal Ptáček

Ordr_web_3
0Zobrazit komentáře

Český startup Ordr.cz od vývojářského studia STRV, který se zaměřuje na expresní rozvozy jídel, vám zřejmě nemusíme podrobně představovat. Ostatně za zhruba rok existence si tento projekt získal velkou oblibu u uživatelů, kteří se rádi stravují z kvalitních čerstvých a lokálních surovin, ale zároveň je pro ně extrémně důležitá rychlost doručení jídla, která se v centru Prahy u této služby pohybuje v řádu jednotek minut.

hyperloop1

Přečtěte si takéRevoluční projekt Elona Muska, který vás dopraví z LA do San Francisca za 30 minut, se začíná stavětRevoluční projekt Elona Muska, který vás dopraví z LA do San Francisca za 30 minut, se začíná stavět

Nyní Ordr.cz, který podle posledních čísel uvaří a rozveze v průměru 300 jídel denně a jehož služby využívá na 7 tisíc registrovaných zákazníků, spouští úplně nový web, se kterým přichází zároveň i rozšíření nabídky o různé nápoje jako nealkoholická piva a fresh džusy. Brzy bychom se pak měli dočkat i rozšíření denní nabídky na 2 jídla a také expanzi mimo hranice Prahy.

Již delší dobu zvažujeme rozšíření nabídky na dvě jídla. Nový web je plně připravený na dvě jídla, tudíž na nás je nyní zvládnout přípravu a vyřešit logistiku. V následujících měsících tak připravujeme testovací dny, kdy nabídneme více než jedno jídlo,“ prozrazuje plány Jakub Plas, CEO Ordr.cz.

web1

ordr-h

ordr