Česká platforma Webnode spouští novou verzi a chce získat 30 milionů uživatelů

webnode
0Zobrazit komentáře

Brněnský nástroj na tvorbu jednoduchých webových prezentací Webnode po více než 8 letech fungování vypouští první zásadní update, který mění od základu jak vzhled webu, tak všech poskytovaných služeb. S verzí 2.0 navíc podle vlastních slov cílí na rozšíření počtu zákazníků, kteří si již vytvořili web, o 8 milionů, na celkových 30 milionů globálně.

Webnode si v povědomí většiny potencionálních zákazníků vydobil místo jednoduché platformy, která je díky svojí jednoduchosti určena spíše pro opravdové amatéry, kteří nemají s kódováním nebo designem absolutně žádné zkušenosti. Kromě tvorby samotného webu k prezentaci nebo třeba blogu nabízí navíc i tvorbu e-shopu.

hyperloop5

Přečtěte si takéElon Musk získal důležitého partnera pro svůj revoluční přepravní projekt HyperloopElon Musk získal důležitého partnera pro svůj revoluční přepravní projekt Hyperloop

Pravděpodobně největší konkurencí je pro převážně na Evropu zaměřený Webnode především americký Squarespace nebo Weebly. Právě Weebly se chlubí více než 30 miliony zákazníky, které si brněnská firma stanovila za cíl v tomto roce překonat. Vývoj nových šablon a redesign celého prostředí, včetně hlavní prezentace prý podle Webnode zabral více než 2,5 roku.

Podílelo se na něm na 45 lidí v nespočtu iteračních procesů. Ve firmě pak momentálně pracuje přes 100 zaměstnanců, z nichž se podstatná většina stará o obchod a zákaznickou podporu ve více než 15 jazycích.