New York Times vyráží do boje s blokovači reklam
Blokování reklam je jedním z nejžhavějších témat poslední doby. Ostatně aby také nebylo, když díky tomuto trendu provozovatelé webů celoročně přichází o miliardy dolarů a situace se kvůli rostoucími počtu uživatelů (200+ milionů) používajících některých z ad-blockerů navíc neustále zhoršuje.
Velcí vydavatelé a provozovatelé webů se s touto nepříjemnou skutečností samozřejmě snaží všemožně bojovat a uživatelům, které reklamy blokují například znepřístupňovat obsah na svých webových stránkách.
Jedním z nich je už i populární deník New York Times, který nyní těmto uživatelům při pokusu přečíst si článek zobrazí text ve znění: „Nejlepší informace v životě nejsou zdarma a vy momentálně máte nainstalovaný blokovač reklam. Reklama financuje naši žurnalistickou práci. Abyste si dále mohli užívat New York Times, podpořte nás jedním z následujících způsobů.
This is new for the Times, I believe pic.twitter.com/tmJNWboYUx
— Jeremy Barr (@jeremymbarr) 7. března 2016
Možnosti jsou v tuto chvíli dvě. V Adblockeru přidat New York Times do povolených stránek nebo se přihlásit do New York Times newsletteru.
Zdá se, že se nám zde rýsuje nový trend. Nedávno totiž k něčemu podobnému přistoupil například i Washington Post.