New York Times vyráží do boje s blokovači reklam

Michal PtáčekMichal Ptáček

nytimes
0Zobrazit komentáře

Blokování reklam je jedním z nejžhavějších témat poslední doby. Ostatně aby také nebylo, když díky tomuto trendu provozovatelé webů celoročně přichází o miliardy dolarů a situace se kvůli rostoucími počtu uživatelů (200+ milionů) používajících některých z ad-blockerů navíc neustále zhoršuje.

Velcí vydavatelé a provozovatelé webů se s touto nepříjemnou skutečností samozřejmě snaží všemožně bojovat a uživatelům, které reklamy blokují například znepřístupňovat obsah na svých webových stránkách.

eshopista

Přečtěte si takéReport: Skypicker vs Čedok aneb rozdíly mezi startupem a tradiční cestovkouReport: Skypicker vs Čedok aneb rozdíly mezi startupem a tradiční cestovkou

Jedním z nich je už i populární deník New York Times, který nyní těmto uživatelům při pokusu přečíst si článek zobrazí text ve znění: „Nejlepší informace v životě nejsou zdarma a vy momentálně máte nainstalovaný blokovač reklam. Reklama financuje naši žurnalistickou práci. Abyste si dále mohli užívat New York Times, podpořte nás jedním z následujících způsobů.

Možnosti jsou v tuto chvíli dvě. V Adblockeru přidat New York Times do povolených stránek nebo se přihlásit do New York Times newsletteru.

Zdá se, že se nám zde rýsuje nový trend. Nedávno totiž k něčemu podobnému přistoupil například i Washington Post.

Díky tomuto rozšíření dostanou vaše reakce na Facebooku podobu Donalda Trumpa nebo Pokémonů

Michal BenatzkyMichal Benatzky

reactions
0Zobrazit komentáře

Před nedávnem aktivoval Facebook svou prozatím největší revoluci v lajkování, která mimo klasického palce zavedla nově také šest dalších reakcí jako například smích, lítost, obdiv nebo rozhořčení. Pouhé dva týdny pak stačily kreativním vývojářům k tomu, aby uživatelům umožnili si nové emoce modifikovat.

weekly-071325-mvp-x

Přečtěte si takéObráběč v NASA, Baťa v sukních a jak v cizině platit výhodnějiBaťa v sukních z Vysočiny, návod na výhodnější placení v cizině a český obráběč v NASA

V několika minutách má tak každý, kdo používá prohlížeč Google Chrome nebo Mozilla Firefox, možnost si místo nativních výrazů obličeje aktivovat například pokémony nebo grimasy Donalda Trumpa.

rap

Přečtěte si takéTvůrce mikropočítaře, kterého se prodalo 8 milionů kusů, přichází s novým modelemTvůrce mikropočítaře, kterého se prodalo 8 milionů kusů, přichází s novým modelem

Postup je přitom velmi jednoduchý a nevyžaduje žádné složitější instalace. Podle prohlížeče, který používáte si jen pro Chrome nebo Firefox stáhnete rozšíření, které se ve vašem prohlížeči následně zabydlí. Poté stačí pouze navštívit stránky Reaction Packs, kde si vyberete, jaký balík byste si rádi aktivovali. Jako poslední krok si stačí jen aktualizovat svou FB stránku, přičemž nové emoce už by měly být na svém místě.

Screen_Shot_2016-03-05_at_4.03.02_PM
Screen_Shot_2016-03-05_at_4.02.56_PM