Eshop s potravinami Kolonial.cz zavádí dynamický pricing

Michal PtáčekMichal Ptáček

Snímek obrazovky 2017-04-12 v 8.25.40
0Zobrazit komentáře

Online obchod s potravinami Kolonial.cz, za kterým stojí skupina Mall Group založená investiční skupinou Rockaway Jakuba Havrlanta, PPF Petra Kellnera a zároveň miliardáři Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem, představil další novinku, se kterou chce zaujmout širší skupinu zákazníků. Tou je dynamický pricing v podobě množstevních slev, kdy s rostoucím počtem kusů v košíku postupně klesá kusová cena zboží.

zamec

Přečtěte si takéMiliardář Michal Zámec a jeho e-shop s parfémy Notino vstupuje do Německa nákupem sítě parfumeriíMiliardář Michal Zámec a jeho e-shop s parfémy Notino vstupuje do Německa nákupem sítě parfumerií

Novinka se pak v první fázi bude týkat vybraných druhů piva, mouky, čokolády, čajů, džusů, sprchových gelů nebo toaletního papíru, s tím, že kvůli propagaci Kolonial chystá velkou reklamní kampaň v podobě outdoorové reklamy a ploch v MHD.

„Náš cíl je jasný – stát se nejvýhodnější alternativou pro velké rodinné a zásobovací nákupy na trhu. Zákazníkům chceme nabídnout možnost kupovat trvanlivé a objemné potraviny hromadně a za rozumné peníze. Spolu s dopravou až domů dokážeme lépe konkurovat supermarketům a hypermarketům a zaujmout službou třeba i ty, kteří o ní doposud neuvažovali,” říká Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz

CLV_kolonial_dynamicky_pricing

Součástí reklamní kampaně by pak měla být i větší propagace mobilní aplikace, kterou Kolonial, momentálně nabízející 11 500 položek potravin a potřeb pro domácnost, nedávno představil. Ta obsahuje například i čtečku čárových kódů, která umožňuje vkládat do košíku potraviny přečtením jejich čárového kódu.

kol-h

Mobilní aplikace Kolonial

 

29letá Američanka se svým startupem, který pomáhá introvertům s randěním vydělává až půl milionu korun měsíčně

AM-1
0Zobrazit komentáře

Přibližně 50 hodin práce týdně a desítky klientů za posledního 2,5 roku. Taková je statistika nenápadného projektu Introverted Alpha, jehož zakladatelkou je 29letá američanka Sarah Jones, která díky němu v současné době vydělává až 20 tisíc dolarů měsíčně, tedy takřka půl milionu korun.

Sarah se živí jako osobní koučka pro introvertní muže, kterým pomáhá se získáním sebejistoty při oslovování žen v reálném světě, tedy mimo klasické internetové seznamky, ke kterým tíhne stále více dnešních mužů. Z jindy nudného byznysu se snaží udělat moderní koučingovou agenturu, která v rámci několikaměsíčního programu udělá z introvertů ostřílené „baliče“.

kiwi

Přečtěte si takéBrněnský startup Kiwi.com dosáhl loni na tržby ve výši 8 miliard KčBrněnský startup Kiwi.com dosáhl loni na tržby ve výši 8 miliard Kč

Úvodní schůzku s muži si Sarah organizuje přes Google Hangouts a následně klienty koučuje po telefonu jednou za týden po dobu tří měsíců, s tím, že hovory jsou nahrávány, tak aby si je klient mohl kdykoliv znovu poslechnout. Ti pak mají dvě základní možnosti – platbu tříměsíčního plánu za 1900 dolarů měsíčně či 5000 dolarů jednorázově, případně nákup jednotlivých lekcí v balíčcích. 20 lekcí pak vyjde na 7200 dolarů, 10 lekcí na 3700 dolarů a 5 lekcí na 2000 dolarů.

Sarah pro magazin BusinessInsider dodala, že nástup prvních objednávek byl velmi pozvolný – Introverted Alpha jí v prvních měsících přinesl jen několik tisíc dolarů, pak ale vše nabralo nový spád a čtvrtý měsíc už ukončila s profitem 10 tisíc dolarů. Další měsíce se pohybovaly mezi 5 a 20 tisíci dolary s průměrem kolem 10 tisíc.

Od umělkyně až po úspěšnou podnikatelku

copy-of-dejvice-catering

Přečtěte si takéSnaží se byznys skloubit s mateřstvím. Tady jsou její čtyři tipyVybudovala mentoringový byznys, teď se ho snaží skloubit s mateřstvím. Sepsala čtyři tipy, jak na to

Původní profese této koučky však směřovala do zcela jiné oblasti. Sarah Jones chtěla být umělkyní. V roce 2013 ovšem svoji vysněnou kariéru opustila a začala se soustředit na přesměrování do oblasti koučingu, s čímž jí pomáhal Adam Gilad, jenž se věnuje zdokonalování mezilidské komunikace a dovedností potřebných k úspěšnému randění.

Mezi záplavou různých technologických vymožeností, jenž nás svádí k usnadnění si cesty k možnému partnerovi způsobem, který vyžaduje minimum komunikace, jde tak o zajímavou formu byznysu, která ve spojení se správným přístupem může pomoct mnoha mladým, většinou ani ne 30letým a často nespokojeným mužům.