Čeští OpenWise přišli s platformou na bázi Apache Camel, která usnadní vývojářům integraci aplikací

Filip HouskaFilip Houska

openwise

Na trhu integračních platforem se objevuje nový framework, za kterým stojí OpenWise, společnost specializující se na Java vývoj, zakázkový software a tvorbu vlastních produktů. Jedním z těchto produktů je právě integrační open source řešení OpenHub.

Ve své podstatě je OpenHub, který je oproti klasickým enterprise řešením volně dostupný na GitHubu, rozšířením integračního frameworku Apache Camel. Funguje na podobném principu, ale rozšiřuje opensource platformu o komponenty umožňující rychlé nastartování projektu a o další provozní i vývojové funkčnosti obvykle dostupné pouze v komerčních nástrojích.

ikea-place

Přečtěte si takéS novou aplikací IKEA Place si můžete díky rozšířené realitě zkusit umístění nábytku v domácnostiS novou aplikací IKEA Place si můžete díky rozšířené realitě zkusit umístění nábytku v domácnosti

Mezi ty nejdůležitější patří podpora clusterů, neomezená škálovatelnost nebo také vylepšený error handling. Nechybí ani řada nástrojů pro monitoring a automatické recovery, řízení a automatické omezování zátěže nebo prvky pro zajištění bezpečnosti.

OpenHub obsahuje i předpřipravené integrační scénáře pro asynchronní zpracování dat, parent-child koncept, throttling, funnelové komponenty nebo vlastní administrátorskou konzoli. Výčet všech funkcí je dostupný zde.

Značným benefitem tohoto řešení je možnost stažení již existujících (a ověřených) komponent, které byly vytvořeny vývojářskou komunitou z Apache Camel, která je mimo jiné velmi aktivní, co se týče případných dotazů. Není tedy nutné pokaždé kódovat nová řešení, ale prolistovat katalogem, vybrat ta potřebná, případně si je upravit a implementovat do projektu.

„OpenHub nesoutěží s drahými enterprise nástroji v množství funkcionalit. To není jeho cílem. OpenHub byl vytvořen proto, aby přinesl to potřebné z enterprise nástrojů za cenu a s licenčními podmínkami open source, a aby vývojáře práce s ním bavila. A díky zákazníkům, kteří jej využívají, věříme, že se to podařilo,“ říkají tvůrci z OpenWise.

Bližší informace, včetně cen za případno¨u podporu, jsou k dispozici na oficiálních stránkách tohoto produktu.

Startupu herečky Jessicy Alba klesne hodnota o stovky milionů dolarů

Filip HouskaFilip Houska

alba
0Zobrazit komentáře

The Honest Company, startup založený americkou herečkou Jessicou Alba, který se specializuje na výrobu a prodej přírodních kosmetických a domácích produktů, se opět dostává do svízelné situace. Poté, co nakonec opadla očekávaná akvizice od Unilever, rezignoval spoluzakladatel Brian Lee na pozici CEO a proběhla řada soudních tahanic ohledně produktového označení, se očekává, že výrazně ztratí na své hodnotě.

V novém investičním kole totiž získal startup dalších 75 milionů dolarů, nicméně s cenou 19,60 dolarů za akcii. Ve srovnání se Series D v roce 2015, kde byla cena za akcii na hranici 45,75 dolarů (a získaná částka 100 milionů dolarů), se tedy jedná o zásadní pokles, který způsobuje výkyvy ve valuaci.

kik

Přečtěte si takéChatovací aplikace Kik při prodeji vlastní kryptoměny vybrala téměř 100 milionů dolarůChatovací aplikace Kik při prodeji vlastní kryptoměny vybrala téměř 100 milionů dolarů

Ta by se již neměla pohybovat okolo 1,7 miliard dolarů, jako tomu bylo doposud, ale v řádech stovek milionů dolarů, informuje server Axios a odkazuje na příslušný dokument vydaný státem Delaware. Ten však pojednává pouze o autorizaci akcií, nikoliv o tom, že se již nutně za zmíněnou cenu musí nakupovat. The Honest Company odmítlo celou situaci komentovat.

Být unicornem má své nevýhody

The Honest Company od svého vzniku v roce 2012 získalo na investicích přes 220 milionů dolarů s valuací, která před dvěma lety dosáhla úctyhodné 1,7miliardové hranice, čímž z The Honest Company udělal takzvaného unicorna. I když to startupu může naboostovat ego, jelikož se řadí mezi jistou elitu oproti konkurenci, vážou se k tomu i problémy například s prodejem.

The Honest Company nabízí eco-friendly přípravky především pro rodiny s dětmi.

O tom se startup Jessicy Alby, který podle deníku The Wall Street Journal v roce 2016 generoval příjmy okolo 300 milionů dolarů, přesvědčil minulý rok. O koupi přemýšlel anglický výrobce potravinářských a hygienických produktů Unilever, nicméně za cenu, kterou by musel vynaložit, raději sáhl po konkurentovi Seventh Generation (600–700 milionů) a výrobci žiletek na holení Dollar Shave Club (cca 1 miliarda).

Foto: JD Lasica / Flickr