Český startup Signals chce způsobit revoluci v obchodování s kryptoměnami pomocí umělé inteligence

signalswdw
0Zobrazit komentáře

Kryptoměny jsou momentálně mezi investory horkým tématem, ať už je to přímo investice do nich, spekulace s novými druhy měn a podpora startupů za pomocí ICO (IPO pro kryptoměny) nebo jejich denní trading, velmi podobný tomu na akciovém trhu. Ten je ovšem narozdíl oproti kryptoměnám mnohem průhlednější a existuje nespočet nástrojů, které mohou obchodování a predikci trhu usnadnit.

O něco podobného se na trhu virtuálních měn snaží český startup Signals, za kterým stojí vývojáři Pavel Němec a Pavel Volek s týmem vývojářů a specialistů na strojové účení. Signals vytváří platformu, kde je možné na bázi historických dat a umělé inteligence sledovat indikátory možného vývoje měn a podle nich přizpůsobit své obchodování kryptoměn s cílem maximalizovat profit. Vlastní obchodní strategii si navíc zvládne vytvořit každý i bez znalosti programování pomocí speciálního editoru.

esa1

Přečtěte si takéFrank Salzgeber z Evropské kosmické agentury ESA: Chceme, aby v Evropě vznikaly projekty jako SpaceXFrank Salzgeber z Evropské kosmické agentury ESA: Chceme, aby v Evropě vznikaly projekty jako SpaceX

Všechny akce si v návaznosti na podněty lze nastavit i pro zcela automatický nákup či prodej a vyzkoušet v testovacím centru Signals ještě před nasazením do ostrého režimu. Jakmile vlastní strategii dostatečně vytrénujete a zoptimalizujete, můžete zvýšit svůj zisk tím, že ji nabídnete dalším uživatelům, kteří s její pomocí budou moci obchodovat taktéž (tzv. copytrading).

signalsmock

Signals jsou momentálně v alpha verzi a již 22. listopadu spustí předprodej tokenů s názvem SGN, ve kterém chtějí vybrat částku blížící se 500 tisícům dolarů, tedy 11 milionům korun. Samotný hlavní prodej SGN by pak měl proběhnout zhruba o měsíc později, s tím, že si Signals dali za cíl získat prostředky v hodnotě až 24,5 milionu dolarů, tedy zhruba 541 milionů korun. A i když jde na první pohled o vysokou částku, mezi ostatními ICO projekty jde spíše o běžný průměr.

Celkově bude k prodeji 75 milionů kusů tokenů a kdokoliv si za Ethereum koupí SGN tokenty, bude mít šanci vlastnit kus celého projektu. Cena jednoho SGN by měla být v úvodní fázi prodeje nastavena na přibližně 0,26 dolaru (5,75 Kč).

Liftago má nového CEO. Stává se jím Ondřej Krátký, který nahrazuje Juraje Atlase

Michal PtáčekMichal Ptáček

liftago

Juraj Atlas a Ondřej Krátký, zakladatelé Liftaga

0Zobrazit komentáře

Oblíbená česká přepravní aplikace Liftago, která uživatelům umožňuje vybrat si z nabídek profesionálních taxikářů podle hodnocení, času příjezdu, vozu či ceny, ohlašuje na nejvyšších místech velké personální změny. Novým výkonným ředitelem společnosti (CEO) se totiž stává jeden ze zakladatelů a v podstatě i hlavní mediální tvář Ondřej Krátký (na fotce vpravo), který na pozici CEO střídá dalšího ze zakladatelů Liftaga, Juraje Atlase (na fotce vlevo). Ten na pozici výkonného ředitele působil od samotného vzniku Liftaga, tedy 6 let.

„Tuhle změnu plánujeme už nějaký čas. Vytyčil jsem si za cíl a dovedl Liftago k tržnímu úspěchu po produktové i finanční stránce a připravil organizaci procesně i kompetencemi k jejímu dalšímu rozvoji. Liftago je v Praze profitabilní, měsíční hodnota zprostředkovaných služeb již přesáhla 20 milionů korun a je nejlépe hodnocenou aplikací svého druhu v Evropě. Nyní je na Ondrovi, aby vedl další etapu rozvoje firmy. Já se těším, že teď můžu více zaměřit svou kapacitu k dalším strategickým iniciativám pro Liftago i jiným inovativním projektům”, říká Juraj Atlas, který právě Krátkého v roce 2012 k Liftagu přitáhl.

Pod novým vedením Ondřeje Krátkého, by se Liftago, které letos v říjnu v Praze poprvé dosáhlo zisku, a které dle oficiálních čísel využívá okolo 220 tisíc uživatelů a 600 firemních uživatelů, mělo soustředit například na expanzi do dalších tuzemských i zahraničních měst, k čemuž by měla přispět i nedávná investice od investiční firmy INCOMMING Ventures Michala Mičky, držícího v Liftagu 13% podíl.

Liftago jinak momentálně funguje v Praze, Brně, Ostravě a Bratislavě a měsíčně přepraví přes 120 tisíc lidí.