Marketing Festival bude velkolepý i online, nechceme nudný webinář, říká Jindřich Fáborský v CzechCrunch Podcastu
Původně měl v kalendáři na květen zapsaný zasloužený odpočinek. V dubnu totiž měly vyvrcholit rok trvající práce na dalším ročníku Marketing Festivalu, jedné z největších oborových konferencí v regionu, jenže v březnu se plány Jindřicha Fáborského totálně rozpadly. V CzechCrunch Podcastu teď popisuje, jak se obří akce pro dva tisíce lidí přesouvá do virtuálního prostoru.
Na Marketing Festival se každoročně sjíždí odborníci z celého světa. Sedmý ročník akce měl proběhnout tradičně koncem dubna, jenže když se v březnu kvůli pandemii koronaviru velké akce na neurčito zrušily, dvaatřicetiletý Jindřich Fáborský věděl, že to teď bude muset udělat jinak.
„Od první chvíle, kdy jsme věděli, že Marketing Festival nebudeme moci udělat tak, jak jsme plánovali, se nám nehonilo hlavou nic jiného, než že chceme přijít s dobrým řešením. A snad jsme ho našli,“ popisuje Fáborský v novém dílu CzechCrunch Podcastu.
Poslechnout si ho můžete v přehrávači níže nebo ve vašich podcastových aplikacích včetně Spotify, Apple Podcastů a Google Podcastů:
O čem dalším se Jindřich Fáborský v CzechCrunch Podcastu rozpovídal?
***
Bylo to víceméně na poslední chvíli. Přestože do zahájení Marketing Festivalu – když přišla vládní opatření a zrušení velkých akcí – zbývalo něco přes měsíc, vše už bylo v běhu. „Taková akce se připravuje celý rok. Vniveč mohl přijít jak rok práce, tak také nákladů,“ říká Fáborský s tím, že náklady na velkou konferenci jsou přes 10 milionů korun.
Celý jeho tým zvažoval spoustu variant, jak s nečekanou a nepříjemnou situací naložit. Ve hře bylo přesunutí termínu, jako to udělalo mnoho konferencí, ale to Fáborský rychle zavrhl. „Přesunutí na podzim má několik byznysových problémů, kterým jsme se chtěli vyhnout,“ říká a v podcastu je dál rozebírá.