Zonky, DPD i Salesforce pod virtuálními palmami. Digital Transformation Summit bude řešit digitalizaci v havajské edici
Digital Transformation Summit bude v online světě na Havaji
Tempo digitální transformace se za poslední rok mnohonásobně zrychlilo a toto téma začaly řešit intenzivně i společnosti, kterých se dřív prakticky netýkalo. Kdo dřív o změně přemýšlel, ten se do ní konečně pustil. Digital Transformation Summit proto sesbíral všechny nejnovější zkušenosti a inspiraci od českých i zahraničních lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů, obchodu i marketingu a nabídne je 13. května ve virtuálním světě.
Poslouchat a družit se na konferenci tak budou namísto lidí jejich avataři. S nimi bude možné jak navštěvovat workshopy, tak i keynote. Online akce se uskuteční ve virtuálním světě Confer-O-Matic, což navíc umožní pokládat dotazy ke zhlédnutým příspěvkům, diskutovat na stánku s odborníky nebo komunikovat a seznamovat se s ostatními účastníky.
Celá edice Digital Transformation Summitu, jehož je CzechCrunch mediálním partnerem, je laděná do 3D havajského prostředí, dotazy se pokládají na stáncích pod palmami a networking se odehrává v chatzónách. K tomu je možné vyzkoušet i bludiště nebo si vzít do ruky virtuální koktejl. Závěr nabídne společný seskok ze vzducholodě a večerní networking při západu slunce.
Srdcem celé akce budou ukázky konkrétních řešení digitální transformace a automatizace. Příběhy firem a jejich případové studie odstartuje Salesforce, o své zkušenosti se následně podělí dalších sedm zástupců českých i zahraničních společností, například Zonky, Equa Bank, DPD, ČMSS nebo německo-český fintech Pricefx.
„Naším cílem je především poskytnout možnost přiučit se něco konkrétního a praktického od úspěšných firem. A to ať už člověk pracuje v obchodu, marketingu, zákaznickém servisu, IT nebo na back office,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické firmy Enehano Solutions, která je hlavním organizátorem summitu.