Event

E-commerce očima úspěšných: Získejte know-how od Havryluka, Šenkypla, Eliášové i Beny
Přední tváře z prostředí českých e-shopů vystoupí na eventu CzechCrunche v pondělí 19. června. Dotazy jim můžete pokládat i vy.

Komunity se ptáme na názory a má velký dopad na vývoj naší investiční platformy, říká šéf Portu
Zajímá vás, jak využít komunity ke zlepšení svých produktů nebo celého byznysu? Přijďte 15. května na naši akci, kde promluví komunitní experti.

Komunity mohou firmám přinést řadu benefitů, ale musí žít, říká Franc, který je budoval i v Googlu
Zajímá vás, jak využít komunity ke zlepšení svých produktů nebo celého byznysu? Přijďte 15. května na naši akci, kde promluví komunitní experti.

Konverze začíná, ještě než si člověk uvědomí, že vás zná. Spokojený pes i Notino radí, jak neztrácet zákazníky
Chyby na e-shopech znepříjemňují a kazí celý nákupní zážitek zákazníků. Prostoru pro zlepšení existuje vždy hodně. Poradíme, kde jej hledat.

Jak dnes získat peníze od investorů? Radí Bartoš, Fryc či Moravcová
Co dělat, abyste získali peníze od investorů? O tom na našem eventu mluvili ti z předních českých fondů a vy se můžete podívat na…

Ze sta lidí nákup na e-shopu dokončí jen jednotky. Jak zbytečně neztrácet zákazníky?
Homepage, nabídka, produkt, košík, checkout. U každého z těchto kroků nákupního procesu odpadne značná část zákazníků. Poradíme, jak to zlepšit.

Jak získat peníze od investorů? Poradí Ondřej Bartoš z Credo Ventures i Ondřej Fryc z Reflex Capital
Jedny z nejznámějších tváří českého venture kapitálového světa budou diskutovat na startupové konferenci CzechCrunche již v pondělí 13. března.

Dlouhodobě ztrátovou Mall Group před prodejem Polákům dostal do zisku. Jan Hanuš radí, jak přežít krizi
Zkušený manažer, který pracoval i pro Petra Kellnera a vede rychle rostoucí startup Woltair, se na konferenci CzechCrunche podělí o své know-how.

Econeu ochromil špatný výběr vedení, byznys klesl. Šéf e-shopu s ekologickou drogerií radí, jak to řešit
Českému e-shopu stejně jako spoustě dalších loni klesly tržby, navíc ale musel bojovat i s interní krizí. Jeho šéf teď radí ostatním e-shopařům.

Pro e-shopy je krize nová situace, často dochází k panice, říká Jitka Dvořáková z CZC. Jak to přežít?
Jedna z nejvýraznějších tváří tuzemské e-commerce scény společně s dalšími řečníky vystoupí na konferenci CzechCrunche.

E-commerce je v krizi. Jak ji přežít? Poradí Dvořáková z CZC, Mates z Econea a ex-šéf Mall Group
Na dalším e-commerce eventu CzechCrunche se o své know-how, jak s co nejmenšími problémy proplout krizí, podělí přední postavy české scény.

Tykač, Pešková, Šnobr i Barta. Podívejte se, jak vypadala naše investiční konference Money Maker
Když trhy padají, máme si něco přát. Nebo spíš zavřít oči a investovat? A co s energiemi? První ročník Money Makeru to má za sebou.

Kam kráčíš, vesmírné Česko? Klíčoví lidé agentur NASA i ESA se představí na akci Czech Space Week
Na pátém ročníku největší české události zaměřené na kosmický průmysl si najdou své jak vesmírní nadšenci nebo studenti, tak i technologické firmy.

Pavel Tykač, Jan Barta, Daniela Pešková i Radovan Vávra. Konference Money Maker láká na hvězdná jména
Investiční konference, kterou pořádá CzechCrunch, proběhne v úterý 29. listopadu. Vystoupí na ní špičková jména byznysové a investorské komunity.

Lokální výrobci a farmáři bojují o přežití. Pomoci jim chce Týden podpory českých značek
„Pokud dáme české značky na 2. kolej, příští rok jejich produkty nemusíme v obchodech najít,“ míní organizátorky kampaně na jejich podporu.