Affiliate síť Dognet letos přinesla konverze za miliardu korun a má přes 600 kampaní. Nově spolupracuje i s Mall.sk
Letošní rok je pro tuzemskou e-commerce scénu rekordní. Lidé v reakci na pandemii koronaviru a zavřené kamenné obchody stále více nakupují online, což pomáhá rozvoji navazujících služeb i marketingu. Svými čísly to dokazuje i původem slovenská společnost Dognet, která v tuzemsku, na Slovensku, Maďarsku a dalších zemích regionu střední Evropy provozuje vlastní affiliate síť.
Ta funguje na principu propojování inzerentů, většinou e-shopů, a publisherů, kteří v případě dokončení a zaplacení nákupu zákazníkem získávají provizi. Podle vyjádření Dognetu význam affiliate marketingu a zájem o něj letos enormně vzrostl jak na straně inzerentů, tak publisherů.
„Stále více je vnímán jako důležitý a optimalizovatelný zdroj návštěvnosti a objednávek na jedné straně a možnost monetizace a obchodní příležitost na straně druhé,“ popisuje pro CzechCrunch Roman Dobiáš, Country Manager Dognetu v Česku s tím, že správně nastavená affiliate strategie dokáže zvednout počet objednávek až o 15 procent.
Za letošní rok tak Dognet očekává 60% meziroční růst, celkem pak letos k polovině listopadu doručila affiliate síť inzerentům přes 620 tisíc konverzí s obratem přes jednu miliardu korun. Do konce roku očekává překonání hranice 800 tisíc konverzí. V tuzemsku, kde společnost otevřela svou pobočku v listopadu 2018, zaznamenává dokonce růst o 118 procent.
Celkový počet affiliate kampaní na Dognetu překonal hranici 600. Dle Dobiáše oceňují inzerenti na affiliate marketingu zejména výkonnostní model, kdy je provize vyplacena jen za reálnou, tedy zaplacenou objednávku, ale také možnost různě nastavovat samotné provize, což umožňuje pracovat se strategií rozdílnosti marže u kategorií a produktů.
V letošním roce Dognet spustil zatím 162 nových kampaní, což je o 20 procent více oproti loňsku a historicky nejvíce za jeden kalendářní rok. Mezi nově zapojené firmy patří například slovenský Mall.sk, před vánoční sezonou společnost připravila také kampaně pro maďarský Euronics a John Garfield nebo již dříve pro Decathlon a Alzu.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.