Apple spustil nový design webu a zcela odstranil původní nákupní proces
Na Apple.com, jakožto na jednom z největších nákupních serverů na světě, který ročně zaznamená na 40 miliard přístupů, už nebudeme od dnešního dne moci nakupovat tak, jak jsme byli po dlouhá léta zvyklí. Apple totiž kompletně odstranil subdoménu store.apple.com a s tím i celý samostatný obchod.
Nakupovat lze nyní již pouze přes hlavní obsah, na kterém uživatelé mohou najít veškeré produkty s vlastní landing page. Apple si od změny slibuje to, že zákazníci budou jako nadále především vybírat, nasávat a porovnávat a pak mohou rovnou, z jednoho místa, produkt i koupit. Předtím je bylo nutné směrovat na subdoménu a úplně jinak vzhlížející stránku, což působilo potíže.
Změnou prošel i samotný nákupní proces, který je nyní řešen pouze třemi jednostránkovými formuláři, na kterých si uživatel musí vybrat celou konfiguraci i možnost přepravy. Veškeré změny proběhly i proto, že vzrůstá počet nákupů přes mobilní zařízení a původní řešení odvádělo potencionální kupce pryč.