Billa testuje vlastní e-shop, slibuje dovoz nákupu do tří hodin. Zatím jen v Praze a Brně
Svůj e-shop řetězec zkouší zatím několik týdnů s tím, že až dostane dost zpětné vazby, rozšíří ho i do dalších míst v Česku.
Do boje o zákazníka, který upřednostňuje nakupování online, se oficiálně pustila Billa. Zatím službu jen testuje, a to pro Prahu a Brno. Těmto městům zato slibuje dovoz do tří hodin od objednání, do nabídky přitom obchod rovnou zařadil vlastní výrobu lahůdek nebo obložených mís.
Rychlost dodání Billa staví mimo jiné na tom, že zboží rozváží přímo z velkoskladů v Praze a Brně, které si pro tento účel pronajala. E-shop má nabídnout přes sedm tisíc produktů, jejich množství postupně řetězec navyšuje. Zatím nejde nakoupit v aplikaci a řetězec tak své zákazníky odkazuje na web.
Vybrat si jde z nabídky ovoce a zeleniny, chlazeného, mraženého i suchého, ale také zmíněných lahůdek, obložených baget a mís. V průběhu března se mají lidé v Brně dočkat i hotových jídel, na Prahu se dostane v květnu.
Po zkušebním provozu a vyhodnocení zpětné vazby zákazníků Billa přistoupí ke spuštění ostrého provozu. „Jakmile testovací fází projdeme, budeme usilovat o co nejrychlejší spuštění i ve zbytku Česka,“ slibuje Liam Casey, generální ředitel české Billy. Na rozvážkách řetězec spolupracuje s firmou DoDo, která zboží aktuálně rozváží v papírových taškách bez potisku.