Bojují proti špatnému cílení reklam. Tři Češi začali v Asii, s desítkami milionů od investorů směřují dál
Začali v Singapuru, pak expandovali do jihovýchodní Asie i střední Evropy. Meiro pomáhá chápat zákaznické chování i Heurece nebo Komerční bance.
Trojice podnikatelů Jana Marlé-Žižková, Pavel Bulowski a Vojtěch Kurka delší dobu pracovali jako konzultanti pro firmy v jihovýchodní Asii, kde se starali o data několika podniků, jako je například BCA, jedna z největších bank v Indonésii se třiceti miliony klientů. Jejich aktivity je nakonec dovedly k vlastnímu byznysu, kdy s datovou platformou Meiro umožňují chápat preference zákazníků, čímž snižují množství špatně zacílených marketingových kampaní. Prvních šest let rostli bez pomoci investorů, teď ale na palubu přibírají první. A kromě Asie či Česka se postupně rozpínají na další trhy.
Pavel Bulowski se do Singapuru původně dostal, aby vedl obchod firmy Socialbakers (dnes již Emplifi). Společně s Marlé-Žižkovou a Kurkou později z vlastních peněz založili Meiro, přičemž z Brna stavěli produkt a ze Singapuru řídili byznys. Brzy nasbírali první klienty také v Indonésii, Austrálii či na Filipínách a kvůli covidu, který Bulowského nečekaně přivedl zpět do Česka, nakonec navzdory původním plánům i ve střední Evropě. Na zdejším trhu mezi ně patří například Dr. Max, cestovní kanceláře Fischer a Exim Tours, Komerční banka nebo Heureka Group.
Meiro funguje na principu platformy se zákaznickými daty CDP (Customer Data Platform), kdy snižuje množství špatně zacílených marketingových kampaní a maximalizuje jejich přínos pro firmu i zákazníky. Principem je kombinace zavedených technologií jako CRM (Customer Relationship Mmanagement), tedy transakčních dat zákazníků, s daty o chování na webech, v aplikacích a na dalších místech, díky čemuž dokáže společnostem o jejich zákaznících sestavit celistvý obraz.