Bunda proti časodešti za 50 tisíc korun zabodovala u fanoušků Death Stranding. Nechybí ani odkaz na dítě v nálevu
Death Stranding platí za jeden z nejkontroverznějších herních titulů, které bylo v poslední době možné hrát. Stejně tak kontroverzní je i cenovka bundy od společnosti Acronym, jež se inspirovala některými prvky právě z prazvláštního titulu Kojima Productions.
Death Stranding je hra, která skutečně vzbudila a stále ještě budí velké emoce. V rámci nejrůznějších side questů se z herních postav stávají poslíčci v každé druhé hře, ovšem v Death Stranding je roznášení zásilek základním herním elementem po celou dobu. Navíc některé položky, které je nutné doručit, jako například pizzu či spodní prádlo, působí v postapokalyptickém světě více než podivně. A o dítěti v nálevu, které hlavní hrdina Sam neustále tahá na své hrudi, ani nemluvě.
Právě doručovací herní mechanismus je důvodem, proč tento titul polovina hráčů miluje a je schopna procítit kompletní myšlenku, kterou za něj její tvůrce Hideo Kojima vložil, a druhá půlka jej označuje za prachobyčejný kurýrní simulátor, do kterého nemá smysl investovat čas.
Jak se ale zdá, první tábor nemá s investováním absolutně žádný problém. A na mysli nemáme pouze čas, ale i finance, které neváhají vynaložit za předměty spojené s celou hrou. Dokazuje to nejnovější úspěch unikátního a velmi drahého kousku oblečení od společnosti Acronym.
Onou módní záležitostí, která na hru přímo odkazuje, je J1A-GTKP, tedy bunda v hodnotě 1 900 dolarů (přibližně 48 tisíc korun). Bunda je stvrzením přátelství mezi značkou Acronym a herním studiem Kojima Productions, respektive přátelství mezi Kojimou a Errolsonem Hughem, zakladatelem Acronymu.