Talkbase
Investice: 51 mil. Kč
Tržby: 0 - 50 mil. Kč
Nástroj pro budování a správu komunit. Na jednom místě shromažďuje informace o lidech, kteří se můžou stát zákazníky či ambasadory značky. Pomáhá firmám rozvíjet a upevňovat vztah s nimi.
Klára Losert
Talkbase
Roman Ngyuen
Talkbase
Proč je ve výběru?
Předloni Talkbase na nějakou dobu získalo vůbec nejvyšší investici v pre-seed kole, a to ve výši 50 milionů korun, i když ho později na vrcholu vystřídaly s oznámením podobné sumy další startupy. Talkbase poprvé spustilo placenou verzi svého produktu a mezi první zákazníky patří například Kiwi, Make nebo Mews. Při oficiálním spuštění se aplikace objevila na ProductHuntu jako aplikace dne číslo dva. Na svou komunitní konferenci mladá firma přilákala řečníky z firem jako Miro, HubSpot nebo UiPath. Cílem je se svým komunitním nástrojem dobýt americký trh.
Zakladatelé:
Klára Losert, Roman Ngyuen
Investoři:
Nejnovější článek
Tržiště na doučování jim nevyšlo, ale zjistili, že můžou zefektivnit práci lektorů. Teď hlásí investici
Číst dále
Žijeme startupy
Databáze investic
Všechny venture kapitálové investice do startupů s českými zakladateli na jednom místě.
Více o databázi
Oceňujeme nejlepší startupy v česku
Jedinečné ocenění zajímavých mladých firem, které můžou změnit pravidla hry ve svém oboru.
Více o Startup Awards