Česká platforma Webnode spouští novou verzi a chce získat 30 milionů uživatelů

webnode
0Zobrazit komentáře

Brněnský nástroj na tvorbu jednoduchých webových prezentací Webnode po více než 8 letech fungování vypouští první zásadní update, který mění od základu jak vzhled webu, tak všech poskytovaných služeb. S verzí 2.0 navíc podle vlastních slov cílí na rozšíření počtu zákazníků, kteří si již vytvořili web, o 8 milionů, na celkových 30 milionů globálně.

Webnode si v povědomí většiny potencionálních zákazníků vydobil místo jednoduché platformy, která je díky svojí jednoduchosti určena spíše pro opravdové amatéry, kteří nemají s kódováním nebo designem absolutně žádné zkušenosti. Kromě tvorby samotného webu k prezentaci nebo třeba blogu nabízí navíc i tvorbu e-shopu.

hyperloop5

Přečtěte si takéElon Musk získal důležitého partnera pro svůj revoluční přepravní projekt HyperloopElon Musk získal důležitého partnera pro svůj revoluční přepravní projekt Hyperloop

Pravděpodobně největší konkurencí je pro převážně na Evropu zaměřený Webnode především americký Squarespace nebo Weebly. Právě Weebly se chlubí více než 30 miliony zákazníky, které si brněnská firma stanovila za cíl v tomto roce překonat. Vývoj nových šablon a redesign celého prostředí, včetně hlavní prezentace prý podle Webnode zabral více než 2,5 roku.

Podílelo se na něm na 45 lidí v nespočtu iteračních procesů. Ve firmě pak momentálně pracuje přes 100 zaměstnanců, z nichž se podstatná většina stará o obchod a zákaznickou podporu ve více než 15 jazycích.

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Google Chrome umí nově varovat před falešnými malware tlačítky pro stažení

Michal BenatzkyMichal Benatzky

d1
0Zobrazit komentáře

Falešná „Download“ tlačítka jsou nepříjemností, díky kterým už si nejeden uživatel internetu nakazil svůj počítač malwarem. Google se však konečně rozhodl proti této nekalé praktice zakročit a skrze svůj prohlížeč Chrome se pokusí s těmito nežádoucími způsoby skoncovat.

Nepravé ikony vyzývající ke stažení požadovaného souboru se objevují nejčastěji na torrentových stránkách, nebo při stahování freewarových aplikací, kdy uživatel mnohdy neví, pod kterým tlačítkem se skrývá opravdový „Download“ a které nesou jen nežádoucí reklamu.

tomascupr

Přečtěte si takéRohlik.cz získává investici ve výši 50 milionů Kč a chystá další expanziRohlik.cz získává investici ve výši 50 milionů Kč a chystá další expanzi

Díky updatu, který byl uvolněn včera dokáže nyní oblíbený prohlížeč Google Chrome nepříjemný software rozeznat a svého uživatele varovat. Prvek by měl být navíc při stažení aktivován defaultně, není tak potřeba jej dodatečně zapínat.

V případě, že Chrome detekuje ukrývající se malware, obrazovka zčervená a svého uživatele upozorní, že stránka ukrývá falešná tlačítka.

Foto: Google