České Foxentry kontroluje miliony údajů měsíčně a eliminuje překlepy. V lékárnách Benu snížilo chyby v e-mailech o 94 %
Určitě nejsem jediný, komu se to stalo. Během vyplňování údajů při objednávce v internetovém obchodu jsem zadal e-mail s překlepem – a samozřejmě jsem si toho nevšiml. Jelikož překlep logicky nepoznal ani e-shop, protože mou e-mailovou adresu nezná, nedal mi vědět a mně až po několika týdnech, kdy se neozýval, napadlo, že je asi někde problém. Data z trhu přitom potvrzují, že se to děje relativně běžně.
„Dle našich statistik vyplní přibližně čtyři procenta návštěvníků svůj e-mail či telefon špatně nebo s překlepem. To znamená, že čtyřem zákazníkům ze sta vůbec nemusí přijít transakční e-mail s informací o objednávce a zvyšuje se tak riziko, že zásilku nevyzvedne,“ přibližuje Pavel Hrdlička, zakladatel společnosti Foxentry, která vyplňování formuláře pro zákazníky výrazně zjednodušuje.
Jednou z firem, která v poslední době fungování nástroje otestovala v praxi, byla online lékárna Benu.cz. Během čtrnáctidenního A/B testu na téměř 50 tisících uživatelů bylo validovaných na 70 tisících informací a objednávkový proces s využitím nástroje se na základě dat z případové studie podařilo zrychlit o 23 procent.
Rychlost vyplnění údajů na webu lékárny se díky Foxentry zkrátil o 34 sekund, tedy o 23 procent, na mobilních telefonech pak o 16 sekund, respektive 13 procent. To vše hlavně díky našeptávání adres a automatickému doplňování – v případě e-mailů (nejčastější chyby jsou gamil, senzam, outlok) šlo o 94 procent méně chyb a Benu tak měsíčně zachrání 1 390 adres, které by jinak skončily v zapomnění. Při vyplňování reálných fyzických adres šlo o 61 procent méně překlepů.
„Nečekala jsem, že to bude takto snadné. Foxentry nám pomohlo s čistotou dat a ušetřilo zákazníkům spoustu času,“ hodnotí testování Pavla Benešová, vedoucí týmu zákaznické podpory v Benu.cz.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsNástroj Foxentry, který Hrdlička zakládal před dvěma lety, tak při vyplňování formulářů dokáže v reálném čase upozornit na překlepy v jménech či e-mailech, automaticky ověřit existenci telefonního čísla, pomocí našeptávače automaticky doplňovat adresy i firemní údaje pro všechny entity registrované v České republice a na Slovensku.
„Mezi naše největší přednosti patří jednoduchost implementace, která e-shopu zabere jen několik minut pomocí Google Tag Manageru, není potřeba žádný zásah IT oddělení. Navíc nabízíme možnost vyzkoušení zdarma a spuštění podobného A/B testu jako na Benu,“ popisuje dále Pavel Hrdlička.
Podle devětadvacetiletého podnikatele na e-commerce trhu pořád převládá paradoxní situace – e-shopy vynakládají velké úsilí a prostředky na to, aby získaly nové objednávky, avšak neřeší častý související problém, tedy jak snížit manuální náklady spojené s vyřízením takové objednávky.
Právě při vyplňování formulářů se drtivá většina e-commerce hráčů vůbec nesnaží zákazníkům zjednodušit zadávání údajů. A jak to tak bývá, zákazníci ve velkém dělají chyby, což ztěžuje celý nákupní proces.
S tím, jak se v posledních letech v e-commerce výrazně zvyšují náklady na akvizici nových zákazníků, se na Foxentry obrací stále více e-shopů, které díky automatizaci hledají úspory na jiných místech.
Foxentry brzy přesáhne hranici 1 000 firem, které jej využívají a patří mezi ně značky jako Zoot, Dr. Max, Urbanstore či Yves Rocher. Měsíčně díky tomu validuje tři miliony údajů z českých i slovenských webů, CRM či aplikací. Firma meziročně roste o 250 až 300 procent a rozhodně se neplánuje zastavovat.
„Máme před spuštěním polské verze a obecně je expanze do dalších zemí naší hlavní prioritou. Hodně našich klientů nás tlačí do Maďarska, Rakouska či Rumunska. Proto bychom tento rok chtěli spustit dvě nové země,“ dodává Hrdlička.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.