České Foxentry kontroluje miliony údajů měsíčně a eliminuje překlepy. V lékárnách Benu snížilo chyby v e-mailech o 94 %
Určitě nejsem jediný, komu se to stalo. Během vyplňování údajů při objednávce v internetovém obchodu jsem zadal e-mail s překlepem – a samozřejmě jsem si toho nevšiml. Jelikož překlep logicky nepoznal ani e-shop, protože mou e-mailovou adresu nezná, nedal mi vědět a mně až po několika týdnech, kdy se neozýval, napadlo, že je asi někde problém. Data z trhu přitom potvrzují, že se to děje relativně běžně.
„Dle našich statistik vyplní přibližně čtyři procenta návštěvníků svůj e-mail či telefon špatně nebo s překlepem. To znamená, že čtyřem zákazníkům ze sta vůbec nemusí přijít transakční e-mail s informací o objednávce a zvyšuje se tak riziko, že zásilku nevyzvedne,“ přibližuje Pavel Hrdlička, zakladatel společnosti Foxentry, která vyplňování formuláře pro zákazníky výrazně zjednodušuje.
Jednou z firem, která v poslední době fungování nástroje otestovala v praxi, byla online lékárna Benu.cz. Během čtrnáctidenního A/B testu na téměř 50 tisících uživatelů bylo validovaných na 70 tisících informací a objednávkový proces s využitím nástroje se na základě dat z případové studie podařilo zrychlit o 23 procent.
Rychlost vyplnění údajů na webu lékárny se díky Foxentry zkrátil o 34 sekund, tedy o 23 procent, na mobilních telefonech pak o 16 sekund, respektive 13 procent. To vše hlavně díky našeptávání adres a automatickému doplňování – v případě e-mailů (nejčastější chyby jsou gamil, senzam, outlok) šlo o 94 procent méně chyb a Benu tak měsíčně zachrání 1 390 adres, které by jinak skončily v zapomnění. Při vyplňování reálných fyzických adres šlo o 61 procent méně překlepů.
„Nečekala jsem, že to bude takto snadné. Foxentry nám pomohlo s čistotou dat a ušetřilo zákazníkům spoustu času,“ hodnotí testování Pavla Benešová, vedoucí týmu zákaznické podpory v Benu.cz.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.