Český Forbes: První rozhovor s Romanem Staňkem po 5ti letech

Robin RaszkaRobin Raszka

Screen Shot 2014-07-07 at 3.01.43 PM
0Zobrazit komentáře

Roman Staněk ve velkém rozhovoru pro červencový Forbes:

Racionální člověk se podívá na rizika a řekne: Do toho bych nikdy nešel. Naopak lidé, kteří zakládají úspěšné firmy, se nebojí, mají posunutý práh bolesti a dokážou žít s neustálým pocitem rizika.

Na stránce 40 v červencovém Forbesu, najdete rozsáhlý rozhovor s Romanem Staňkem, podle mě nejúspěšnějším byznysmanem v Silicon Valley z ČR. Je to hodně zajímavý skoro bych řekl, až povinný počtení pro všechny o GoodData, vstupu na burzu a tak vůbec. Kdo si to nepřečte má černý puntík!

Mitonské Restu.cz ve spolupráci se Slevomatem spouští chytré slevy pro restaurace

Michal PtáčekMichal Ptáček

restu
0Zobrazit komentáře

Český rezervační portál Restu.cz v posledních týdnech představuje jednu novinku za druhou. Tou zatím poslední je počin s názvem Chytré slevy, který má majitelům restaurací nabídnout cenová zvýhodnění pro hosty v určitou část dne…například když je podnik poloprázdný.

restu_1

Přečtěte si takéRestu.cz spouští novou službu pro restaurace. Automaticky generované webyRestu.cz spouští novou službu pro restaurace. Automaticky generované weby

„V restauratérství panuje v současné době vysoce konkurenční prostředí. Především přilákat nové hosty je pro spoustu restaurací problém. Oslovit je lze přitom celkem jednoduše prostřednictvím slev. „Problémem však je, že chytře využívat slevy stále většina restauratérů neumí,“ říká Pavel Suchánek z Restu.cz a dodává: „Naším cílem je toto změnit a ukázat restauracím, jak se slevami pracovat co nejefektivněji.“

Jak už jsme zmínili, cílem chytrých slev není podle Restu poskytovat výhodné nabídky plošně na všechny časy, ale pouze tehdy, kdy se to restauraci hodí.

„V době, kdy je v restauraci málo hostů, musí restauratéři platit stále stejné fixní náklady za nájem, elektřinu a personál. Pokud se jim však povede obsadit volné židle, pokryjí tyto náklady a jejich zisk se zvýší. Navíc získají i nové kontakty na hosty, které pak budou moci oslovit se svými standardními nabídkami a připomenout se jim, aby se vrátili,“ říká Pavel Suchánek

macaly-founders2

Přečtěte si takéStartup prodali za stovky milionů, teď možná narazili na zlatou žíluPrvní startup prodali za stovky milionů, se druhým se rok plácali. Teď možná narazili na zlatou žílu

K aktivnímu nabízení slev pak chce Restu.cz jednotlivé restaurace motivovat za pomoci speciálního marketingového balíčku, díky kterému bude restaurace při poskytnutí chytré slevy jednak zviditelněna v jednotlivých kategoriích a jednak její nabídka bude promována i na dalších partnerských webech, včetně jedničky na slevovém trhu v podobě portálu Slevomat.cz

„Restu.cz tímto rozhodně nezačne fungovat jako slevový portál. Z pozice rezervačního systému chceme pouze dát restauracím návod na to, jak mohou chytře využít slev k obsazení volných míst,“ říká Pavel Suchánek z Restu.cz a dodává: „Prostřednictvím partnerů můžeme navíc restauracím pomoci, aby se o jejich nabídce dozvědělo co nejvíce potenciálních hostů,“ dodává Pavel Suchánek

restu1

Nasazení chytrých slev u podniků…