Český startup Brand Embassy roste o 300% ročně a spouští nový nástroj pro zákaznickou péči

0Zobrazit komentáře

Český startup Brand Embassy, který pomáhá firmám zlepšovat zákaznickou péči nejen na sociálních sítích, získal začátkem minulého roku investici ve výši 1 milionu dolarů. Nyní si tým, který je součástí investiční skupiny Rockaway, připravil několik zásadních změn, které posunou nástroj na další úroveň.

Mezi nejzajímavavější funkce patří bezpochyby propojení všech sociálních kanálů, ale i e-mailů nebo komunikace z živých chatů. Ty pak automaticky propojí s jedním zákazníkem a vytvoří přehled včetně priorit odpovědí, což v podstatě umožnuje zahájení interakce během několika minut.

Snímek obrazovky 2015-02-11 v 9.40.17

Přečtěte si takéČeští Brand Embassy během roku 2014 ztrojnásobili příjmy a rostou dál!Čeští Brand Embassy během roku 2014 ztrojnásobili příjmy a rostou dál!

Brand Embassy jinak stále rostou zhruba 300% tempem za rok a aktuálně mají podle zakladatele Víta Horkého již přes 1000 platících klientů.

Zájem o služby Brand Embassy jinak začínají mít také menší startupy / firmy. Ještě před změnou byly mezi klienty převážně větší společnosti, utrácející v rozmezí 15 až 100 tisíc dolarů ročně. O nový produkt je ale zájem i v menších firmách, například z řad digitálních agentur, které objednávají služby řádově za jednotky tisíc dolarů.

2-replying-to-customers-2

Náhled rozhraní