Čím jsme si prošli při rebrandingu, kolik stál a na co si dát pozor? Rady dává Zima z MeguMethod

Někdejší vývojářské studio Synetech po osmi letech cítilo, že ho brzdí vlastní název. Rebranding nebyl jednoduchý, popisuje spoluzakladatel Vratislav Zima.

Vratislav ZimaVratislav Zima

vratislav-zimaCC+

Foto: Synetech

Vratislav Zima ze Synetechu, dnes již MeguMethod

České studio Synetech vzniklo v roce 2014 a do loňského listopadu svých třicet aplikací dostalo na šedesát trhů po světě, kde si připsalo tři a půl milionu uživatelů. Ale chtělo expandovat, začít v Německu a stát se přední evropskou vývojářskou firmou, přitom cítilo, že jeho původní název by ho v tomto plánu brzdil. Proto se rozhodlo ho změnit. V textu spoluzakladatele Vratislava Zimy se dozvíte, jak našlo nové jméno MeguMethod i kolik to celé stálo peněz. A především jak náročné bylo reálně ho zavést.

Chcete číst dále? Staňte se součástí CC+Exkluzivní výhody, eventy a extra obsah od 100 Kč týdně.Chci vědět víc