Digitalizace ve firmách neutichá. Obrat Komárkovy Cleverlance se vyšplhal na 1,7 miliardy
Firmy stále investují do technologií, minimálně podle čísel společnosti Cleverlance. Chce smysluplný rozvoj.
S dodáváním různých digitálních řešení do společností začali už před dvaceti lety. Od té doby dokázali vyrůst v obra, pro kterého loni na takovém úkolu pracovalo na 800 specialistů. A pro zajímavé firmy: ty největší tuzemské banky a pojišťovny, mobilní operátory, pro Škodu, DHL nebo Global Payments. Společnost Cleverlance, která patří do impéria Karla Komárka, loni rostla dál. Její konsolidovaný obrat vystoupal na téměř 1,7 miliardy korun, což je proti loňsku o 22 procent víc.
Jsou specialisty na otázky, jak dodat do firem digitální řešení od IT služeb přes informační systémy, webové a mobilní aplikace až po virtuální realitu. Jen loni zrealizovali 742 takových projektů. Je to prý „nastavený kurz úspěšného tržního rozvoje“, ve kterém firma pokračuje.
Hrubý provozní zisk EBITDA, tedy ukazatel před zdaněním, úroky a odpisy, se dostal na 183 milionů korun. To je asi o devět procent víc než loni. Firma se přitom podle svého vyjádření soustředila na projekty digitální transformace, které napomáhají uhlíkové neutralitě. Výsledky jsou před auditem.
K nejvýraznějším projektům společnosti loni patřil například Clever Registry Gateway, produkt, který banky využívají k zavádění bankovní identity. Cleverlance ho v poslední době zařadila do služeb pro zákazníky mimo jiné u stavební spořitelny Modrá pyramida a v její mobilní aplikaci.