Facebook spouští funkci, díky které si jednoduše koupíte lístky na koncert
Po nedávném spuštění funkce pro fundraising, která umožní neziskovým organizacím získávat finanční prostředky na své projekty přímo skrze nejpopulárnější sociální síť světa, představuje nyní Facebook o poznání komerčnější, avšak stále užitečnou funkci. Už zanedlouho si totiž budete moci koupit lístky na koncert nebo jiné kulturní události přímo přes stránku události.
Jak informuje server Buzzfeed, nové tlačítko “Buy Tickets”, v české modifikaci pak můžeme očekávat něco ve stylu “Zakoupit lístky” se objeví hned pod hlavním popisem události. Po zadání požadovaného množství vstupenek se pak celá transakce dokončí jednoduše pomocí platební karty.
Jako první se nový prvek zpřístupnil pro události v okolí San Francisca, další rozšíření se dá očekávat v postupem času a samozřejmě bude také záležet na to, jak si novou funkci uživatelé Facebooku oblíbí. Společnost Marka Zuckerberga navíc tvrdí, že se bude chovat jen jako distributor a z prodaných lístků nebude po organizátorech vymáhat žádné provize.
Zavedené řetězce prodejců vstupenek se tak mají právem čeho obávat. Je totiž velmi pravděpodobné, že novinka se uživatelům zalíbí rychle. A to zejména proto, že drtivá většina návštěvníků kulturních akcí svou účast potvrzuje pomocí Facebooku s předstihem, jako velmi lákavá se tedy jeví možnost zakoupit si lístky okamžitě bez potřeby opouštět stránku události.