Globální hráč mezi cestovkami odhaluje svoje plány v Česku. TUI může zahýbat s cenami na trhu
Během příštího roku chce německá cestovní kancelář TUI mít celkem deset poboček v Česku a odbavit dvakrát tolik cestujících než letos.
Patří k největším cestovním kancelářím v Evropě. Celá skupina vlastní přes čtyři stovky hotelů a resortů, výletní lodě, pět aerolinek s flotilou 130 letadel pro dlouhé a dálkové lety a zhruba 1 200 cestovních agentur. Firma TUI se sídlem v německém Hannoveru také expanduje na český trh. Teď odhaluje konkrétní plány.
Ačkoli TUI, tedy Touristik Union International, není Čechům neznámá, museli při využití jejích služeb cestovat ze zahraničních letišť. Teď už nabízí také lety z Česka, a to nejen z hlavního města – společnost létá také z Brna a Ostravy.
Zatímco dřív tak v Česku působila spíš symbolicky, nyní sem míří naplno. Do příštího léta chce zdvojnásobit počet svých klientů. K tomu mají mimo jiné pomoci i kamenné pobočky. TUI v Česku komunikovala se svými zákazníky skrze svůj web, který spustila v srpnu, a také mobilní aplikaci. Čím dál víc jim ale chce nabízet služby také tváří v tvář. Čtyři pobočky už stihla otevřít letos, příští rok má přibýt dalších šest. „Naším cílem je mít deset vlastních prodejních míst se šedesáti zaměstnanci,“ říká generální ředitel TUI pro Česko a Polsko Marcin Dymnicki.
Pobočky spolu s online prodejem by měly v létě 2025 odbavit z Česka na dovolenou až sto tisíc lidí. Takový je cíl. K dispozici už jsou i nabídky zájezdů na příští sezónu. Z Česka mohou lidé cestovat do oblíbených destinací, jako je turecká Antalya, dále ostrovy Mallorka a Kréta. Cestovka slibuje také přímé lety do Bulharska, Egypta, na Kypr, Kanárské ostrovy či Madeiru. Celoročně chce pak s partnerskými aerolinkami létat na Tureckou riviéru, do egyptské Hurghady a Marsa Alam či na Kanáry, a to opět bez přestupů.