Google kompletně redesignoval po 8 letech svoji reklamní platformu Google AdWords
Je to už neuvěřitelných 8 let, co naposledy Google udělal zásadní změnu u svojí přední reklamní platformy s názvem Google AdWords, přes kterou lze inzerovat jak na grafických, tak čistě textových pozicích v rámci reklam umístěných v systému AdSense. Populární služba tak získala zcela nový kabát, který jde se současnými trendy a využívá tzv. „material designu“, což je grafický styl, který vytvořil právě Google a postupně jej vnáší do všech svých služeb – a již má v Gmailu nebo Google Maps.
Nová podoba se ovšem uživatelům neobjeví ihned. I když není k dispozici žádná betaverze, vypadá to, že kompletní změna by měla být aktivní pro všechny uživatele až ke konci příštího roku. Do té doby se Google chce zaměřit na postupnou změnu funkce po funkci a testování mezi největšími inzerenty tak, aby byl výsledek uzpůsoben jejich potřebám.
Na změnách pracoval celý tým takřka rok a půl a hlavním důvodem byl rostoucí počet funkcí, kterých ročně přibyde i několik set, a dat, které v sobě musí AdWords zobrazovat, a zároveň tlak mobilních zařízení na zcela jinou funkcionalitu webových služeb. Na funkce obecně ovšem nebude mít redesign žádný vliv, ty zůstávají neměnné – změní se jen jejich zobrazení, informuje SearchEngineLand.
Náhled nové podoby: