Homer skáče z letadla, Marge surfuje. Simpsonovi tráví karanténu v nové gaučové scéně ve virtuální realitě
Úvodní titulkové sekvence televizních seriálů mají hned několik velmi důležitých funkcí. Simpsonovi všechny z nich naplno využívají a přidávají navíc velmi kreativní prvek, poskytující rychlý vtip nebo klidně i antikapitalistický komentář slavného streetartového umělce. Tentokrát se ikonická gaučová scéna (couch gag) v kontextu koronavirové pandemie vydává do VR světa, který nabízí výrazně odlišný, modernější a abstraktnější, animační styl.
Titulkové sekvence, jak název napovídá, vznikly zkrátka jako jednoduché, většinou jednobarevné, karty oznamující hlavní tvůrce filmu a jeho název. Zejména v 50. letech se pak díky práci grafika Saula Basse rozvinuly až do samostatné umělecké formy s komplexní grafikou nebo hranými scénami. V průběhu několika let se tak z čistě praktické informační role rozvinuly do něčeho, co někdy už samo o sobě dokázalo diváky přitáhnout do kin.
Nejvýraznějším příkladem toho jsou titulkové sekvence bondovek, kvůli nimž si dokonce někteří diváci kupovali lístky a po jejich skončení opouštěli sál a vstupenky vraceli. Ještě důležitější roli ovšem intro seriálu hraje v televizi. Snadno rozeznatelná znělka dává okamžitě najevo, co zrovna začíná, a samotný vizuál sekvence může připomenout postavy, základní premisu nebo klidně i diváka přenést do jiného světa.
Zejména novější seriály pro náročnější publikum podle některých současných teorií ve svých úvodních titulcích využívají specifické prvky, které mají diváky mentálně připravit na alternativní realitu fikčního světa. Takové sekvence pak bývají označovány jako „pohlcující“, jelikož jejich cílem je více než jen představit hlavní postavy nebo základní reálie pořadu. Simpsonovi do této kategorie nespadají, ale jejich couch gag může být zajímavým prostředkem komentáře jak samotného seriálu, tak okolního světa.
Zatím asi nejvýrazněji se to stalo právě v případě spolupráce s britským umělcem Banksym. Ten diváky v typickém karikaturním animačním stylu poslal hluboko do podsvětí produkce seriálu, kde Asiaté při dlouhých stolech kreslí políčka intra Simpsonových, děti je namáčejí do toxických chemikálií a roh jednorožce slouží k probíjení středu DVD disků. Banksy se tak v duchu svých ostatních děl rozhodl s pomocí černého humoru zdůraznit problémy ve společnosti.