Investiční skupina Miton spustila Inzeromat, který umí posílat inzeráty na více serverů najednou
Jablonecká investiční skupina Miton, která stála u zrodu populárního Slevomatu nebo Heureky.cz a nedávno investovala do startupů jako Rossum nebo UlovDomov, spustila novou bezplatnou službu Inzeromat. Ta by měla lidem zjednodušit a především zrychlit zadávání inzerátů a navýšit celkový dosah u jednotlivých nabídek.
Inzeromat, který vede Martin Jiřička, bývalý pracovník Liftaga či Seznamu, stojí na jednoduchém principu: po založení účtu stačí na Inzeromatu zveřejnit konkrétní inzerát, který se poté automaticky objeví na známých inzertních webech jako Sbazar, Bazoš, Letgo nebo Bayo. Není tak potřeba ztrácet čas kopírováním stejného inzerátu na všechny servery po jednom.
Jelikož na tyto weby chodí denně okolo půl milionu lidí, daný inzerát zasáhne početnější skupinu potenciálních zákazníků naráz. Podmínkou však zůstává, aby měl dotyčný na těchto inzertních serverech (alespoň na jednom z nich) založený účet, který v rámci platformy přihlásí.
Nový projekt komentoval Jiřička, který mimo jiné rozjížděl i server Bayo, jež byl předzvěstí právě Inzeromatu, slovy:
„Hlavní cíl inzerenta je prodat zboží. Z jeho pohledu je jedno, kde prodá. Díky Inzeromatu může jednoduše vystavit zboží všude. Tím si inzerent maximalizuje šanci na rychlý prodej.“
K tomu dodává Kamil Demuth, investiční manažer Mitonu:
„Mnohé zavedené inzertní služby v České republice fungují a prakticky i vypadají stejně jako před osmi lety, míra inovace je minimální. Přitom dnešní technologie dokáží nabídnout uživatelům mnohem větší komfort. Klíčovou roli ve změně celého odvětví budou hrát mobilní zařízení.“
Inzeromat je dostupný jak na desktopu, tak i ve formě mobilní aplikace (zatím pouze pro Android).