Jak neztrácet zákazníky? Radí Havlásek z Notina či Svoboda z Convertimu

Jak vylepšit zákaznickou zkušenost tak, aby se co nejvíce lidí dostalo až k platbě a ideálně se rádo vracelo.

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

U každého kroku v nákupním procesu odpadne část zákazníků. Z těch, kteří si zboží prohlíží, se k dokončení platby dopracují jen jednotky procent. Nemalý podíl obchodníků přitom zákaznické cesty nevědomky stěžuje. Ve kterých krocích nákupního procesu dochází k největšímu odlivu zákazníků a jak tomu zabránit? Jak vylepšit zákaznickou zkušenost tak, aby si e-shop co nejvíc zvýšil konverzní poměr? O tom byl další z řady eventů CzechCrunche ze série E-commerce.

Chcete číst dál?

Pro přístup k tomuto článku se musíte přihlásit do vašeho CzechCrunch účtu, který má aktivní předplatné CC+.

Přihlásit se

Nákup nového předplatného není aktuálně k dispozici.