Je tu další nadupaný trailer očekávané hry, jejíž příběh před vydáním unikl. I tak slibuje The Last of Us II velkou jízdu
Dílo, jež navždy změnilo žánr hororových akčních adventur a zařadilo se mezi nejúspěšnější a nejoceňovanější tituly herní historie. Přesně to je první díl The Last of Us, série od vývojářského studia Naughty Dog, který na trh dorazil před sedmi lety a odehrává se v postapokalyptickém světě, sužovaném nákazou parazitickou houbou, která mění lidi ve zmutované kreatury. Jenže to je ve hře to vedlejší.
Důvod, proč si The Last of Us získalo fanoušky po celém světě, je především vyprávění příběhu a velmi dobře napsané hlavní postavy Ellie a Joela, jejichž zpočátku nenávistný vztah graduje v silné pouto. Skoro až máte pocit, jako byste nehráli hru, ale byli součástí propracovaného seriálu nebo filmu. Ostatně právě horovový seriál se na motivy hry chystá natočit HBO, které si na to přizvalo tvůrce Černobylu.
Hra, která původně vyšla pouze pro PlayStation 3 a později byla včetně datadisku remasterována na PlayStation 4 coby jeden z exkluzivních titulů Sony, se nicméně už za pět týdnů dočká dlouho očekávaného pokračování. To slibuje ještě intenzivnější zážitek a především dokonalou grafiku, což ukazují vývojáři v novém traileru, který navozuje atmosféru i klíčový příběh.
V Naughty Dog si na hře dali opravdu záležet a vedle další oceňované herní série Uncharted je pro ně The Last of Us naprosto klíčovou záležitostí. Ani jeho vývoj a doba před vydáním se nicméně neobešly bez komplikací. Leccos naznačilo už první odložení v druhé polovině minulého roku, které hru posunulo z letošního února na duben. Vedení studia v otevřené zprávě přiznalo, že nechce hru uspěchat a chce ji dokončit v co nejlepším standardu kvality.
V následujících měsících se čím dál častěji objevovaly zprávy o tom, jak náročné to při dokončování vývoje hry je. Americké studio mělo na vývojáře tlačit, nutit je pracovat i 16 nebo 18 hodin denně, ve dne v noci včetně víkendů, jen aby se nový termín dal bez problému zvládnout. Protože i přes dokončenou hru je nutné dokola testovat a ladit všechny detaily.