Když máte v sadu hrozny, udělejte z nich kosmetiku. Brad Pitt spouští vlastní značku proti stárnutí
Nová kosmetická značka Le Domaine si zakládá na organických surovinách. Neslibuje ale zázraky.
Brad Pitt sám o sobě říká, že je schopný si zažádat o změnu hotelového pokoje, pokud v něm cítí zbytky kolínské po předchozím hostovi. Je zřejmé, že rád žije v co největší čistotě, kde může jeho tělo odpočívat v harmonii samo se sebou. I to ho možná přimělo k tomu, aby nově rozjel vlastní značku organické kosmetiky, pro kterou si vyhlídl vinnou révu ve Francii. A ta, když se správně namíchá, má zpomalovat stárnutí. I „nestárnoucího“ miláčka Hollywoodu tak evidentně dohánějí obavy z vrásek a svraštělé kůže.
Slavný americký herec neslibuje zázraky. Jak sám v rozhovoru pro módní magazín Vogue říká, je si vědom procesu stárnutí a jeho nevyhnutelnosti. Se svou novou kosmetikou pojmenovanou Le Domaine tak chce spíš dosáhnout toho, aby lidé stárnuli správně a zdravě. Klíčem k tomu má být hroznové víno, přesněji řečeno zbytky bobulí, které zbudou po vylisování.
Obecně se totiž ví, že hroznové víno je bohaté i na antioxidanty, proto se nabízelo, že pozůstatky, které přetrvají po výrobě vína coby oblíbeného alkoholického nápoje, projdou dalším procesem úpravy a vyextrahují se z nich látky, jež mohou mít přínos v kosmetických přípravcích. Právě to má být alfou a omegou nových unisexových produktů, které Pitt pouští na trh.