Konkurence Amazon Fresh od Googlu expanduje do New Yorku a Los Angeles
V září loňského roku spustil Google novou službu s názvem Google Shopping Express, která se podobně jako konkurenční Amazon Fresh nebo Instacart (jedním z investorů je fond Sequoia Capital, který v červenci 2013 spoluinvestoval 8,5 milionů dolarů), zaměřuje na rozvoz potravin a ostatního spotřebního zboží z lokálních obchodů.
Po otestování trhu v San Franciscu, Google dnes na oficiálním blogu oznámil, že jeho služba je nyní také dostupná jednak na Manhattanu v New Yorku a jednak v západní části Los Angeles (Santa Monica, Venice, Marina del Ray, Inglewood a podobně).
Co se Los Angeles týče, zákazníci mají rovnou možnost nakupovat z obchodů jako: Costco, Guitar Center, L’Occitane, Smart & Final, Staples, Target, Toys“R”Us/Babies“R”Us nebo Walgreens. Na Manhattanu je pak situace hodně podobná a k dispozici jsou obchody: Babies“R”Us, Costco, Fairway Market, L’Occitane, Staples, Target a Walgreens.
Dalšími plánovanými lokalitami, do kterých by měl Google Shopping Express brzy rozvážet, jsou pak newyorský Brooklyn a Queens.
foto: Google