Konkurence Amazon Fresh od Googlu expanduje do New Yorku a Los Angeles

Michal PtáčekMichal Ptáček

google_express_1
0Zobrazit komentáře

V září loňského roku spustil Google novou službu s názvem Google Shopping Express, která se podobně jako konkurenční Amazon Fresh nebo Instacart (jedním z investorů je fond Sequoia Capital, který v červenci 2013 spoluinvestoval 8,5 milionů dolarů), zaměřuje na rozvoz potravin a ostatního spotřebního zboží z lokálních obchodů.

Po otestování trhu v San Franciscu, Google dnes na oficiálním blogu oznámil, že jeho služba je nyní také dostupná jednak na Manhattanu v New Yorku a jednak v západní části Los Angeles (Santa Monica, Venice, Marina del Ray, Inglewood a podobně).

Co se Los Angeles týče, zákazníci mají rovnou možnost nakupovat z obchodů jako: Costco, Guitar Center, L’Occitane, Smart & Final, Staples, Target, Toys“R”Us/Babies“R”Us nebo Walgreens. Na Manhattanu je pak situace hodně podobná a k dispozici jsou obchody: Babies“R”Us, Costco, Fairway Market, L’Occitane, Staples, Target a Walgreens.

Dalšími plánovanými lokalitami, do kterých by měl Google Shopping Express brzy rozvážet, jsou pak newyorský Brooklyn a Queens.

Google Shopping Express  Grocery

Google Shopping Express

foto: Google

Uber chce přetáhnout konkurenci více řidičů. Každému, kdo jen vyzkouší jeho platformu UberX, dá okamžitě 500 dolarů

Michal PtáčekMichal Ptáček

lyft
0Zobrazit komentáře

O tak trochu vyhrocené situaci mezi inovativními „ride-sharing“ službami typu Uber nebo Lyft, které si vzájemně občas dost nevybíravým způsobem přetahují nejen zákazníky, ale i samotné zaměstnance, už jsme psali několikrát.

První jmenovaný nyní celou záležitost posouvá na další level a na svém blogu ohlašuje spuštění nového programu, díky kterému chce do své stáje opět zlákat další řidiče od konkurence. Uber konkrétně nabízí 500 dolarů v hotovosti každému z nich, kdo přes jeho platformu UberX provede/vyzkouší jen jednu jedinou jízdu. Těm, kteří už s Uberem spolupracují, pak služba navíc nabízí dalších 500 dolarů za každého řidiče, kterého sami od konkurence doporučí.

eva-mvp

Přečtěte si takéZaujala v ikonickém módním domě, teď jde vymýšlet hravé batohyZačínala v Husky, vlastní tvorbou zaujala v ikonickém módním domě. Teď jde vymýšlet hravé batohy ze Zlína

Uber, který před pár dny zamířil do čínského Pekingu, který se stal jeho jubilejní 100. podporovanou lokalitou si je jistý, že se mu tento krok vyplatí. Podle něj si totiž řidiči pro něj pracující vydělají v průměru mnohem více peněz než u konkurence a jeho nabídka je tedy jednoznačně tou nejzajímavější.

foto: Lyft