Legendární výrobce kytar představil poprvé svá vlastní špuntová sluchátka

Michal BenatzkyMichal Benatzky

fender
0Zobrazit komentáře

Jeden z nejvýznamnějších světových výrobců kytar a hudební aparatury – Fender, se rozhodl vstoupit na trh s drobnou elektronikou. Své věhlasné jméno totiž propůjčil nové řadě sluchátek, které včera představil hned v několika variantách.

Nejlevnější model těchto špuntových sluchátek pořídíte za cenu od 99 dolarů, cenový strop pak tvoří varianta za 499 dolarů. V přepočtu tak nová sluchátka vyjdou na 2500 až 12 000 korun. Můžeme tak říct, že nejdražší model sluchátek Fender pořídíte dráž, než některé kytary této slavné značky.

oculuspack

Přečtěte si takéBrýle pro virtuální realitu Oculus Rift jsou konečně k dispozici pro předobjednávkyBrýle pro virtuální realitu Oculus Rift jsou konečně k dispozici pro předobjednávky

Vzhledem k tomu, že Fender zatím s produkcí podobných produktů zkušenosti nemá, rozhodl se legendární výrobce kytar o akvizici společnosti Aurisonics, která pro něj v současné době produkci sluchátek zajišťuje.

Vzhledem k tomu, že Aurisonics je malý americký výrobce aparatury zejména pro hudebníky a audiofily, je zde velká šance, že nová sluchátka Fender nebudou jen předražený a přitom průměrný produkt s líbivým logem, nýbrž se bude jednat o opravdu kvalitní kus elektroniky.

fender-ear2.0

Slovenský Sygic kupuje 51 procent v brněnském startupu Tripomatic

Michal PtáčekMichal Ptáček

tripo
0Zobrazit komentáře

Tak se zdá se, že rok 2016 bude na tuzemském trhu na internetové transakce opravdu velmi bohatý. A mezi ty nejvýznamnější se zcela určitě zařadí i aktuální akvizice na trase Sygic ->Tripomatic.

Slovenská společnost Sygic, která patří mezi tvůrce stejnojmenné populární navigace, jež si celosvětově stáhlo už přes 125 milionů uživatelů, totiž kupuje 51 procent v populárním travel startupu Tripomatic, který umožňuje cestovatelům si online plánovat výlety a vytvořit si tak cestovního průvodce na míru dle svých konkrétních potřeb.

unnamed

Přečtěte si takéČeská aplikace Tripomatic se objevila v nové kampani AppluČeská aplikace Tripomatic se objevila v nové kampani Applu

mahr-2

Přečtěte si takéZakladatel Coffee Roomu to na jižní Moravě rozjíždí s matchouZ Prahy do Mikulova a na zelenou. Zakladatel Coffee Roomu to na jižní Moravě rozjíždí s matchou

Informace o akvizici nám zprostředkovala přímo spoluzakladatelka projektu Barbora Nevosádová:

„Strategického partnera jsme hledali delší dobu, Sygic nás přesvědčil tím, že je to technologická firma se skvělým know-how, která nás může posunout hodně dopředu. Cílem akvizice je jít rychleji za společným cílem – provázet lidi na cestách. Věříme, že díky spojení se Sygicem si budou moci cestovatelé po celém světě plánovat výlety ještě pohodlněji a budeme schopní jim poskytnout kompletní servis. Díky spolupráci se Sygicem budeme moci zrychlit vývoj produktu, nabrat nové zaměstnance a představit náš plánovač výletů novým uživatelům po celém světě. Už se na to moc těšíme a doufáme, že brzo oznámíme i zajímavé produktové novinky“.

Výši transakce se ani jedna strana rozhodla nekomentovat.

trip