Letecká společnost Air France zakládá novou aerolinku speciálně pro millennials

Filip HouskaFilip Houska

4752539977_23904986b4_b
0Zobrazit komentáře

Pro mladé dospělé je dnes letecká doprava běžnou záležitostí a záliba v tomto způsobu cestování je rok od roku vyšší. Patrně největším problémem pro takzvané millennials (generace 18–35letých se “závislostí” na digitálních technologiích) není doba cesty nebo nutnost první třídy, ale peníze. Nelze se tedy divit, že vyhledávají především nízkonákladové lety s minimálními nároky. To ví i letecké společnosti, které se pro tuto sortu cestujících snaží vymýšlet řešení.

Jedna z nich, konkrétně letecká společnost Air France tak představuje zcela nový brand Joon, respektive flotilu letadel, která cílí výhradně na millennials. Hlavním sdělením nemá být pouze “další nízkonákladovka”, ale kombinace zážitků, porozumění a nabídky všeho potřebného v moderním pojetí, čemuž také odpovídá celá marketingová kampaň.

Reebok-Space-Boot

Přečtěte si takéPodívejte se na revoluční, extrémně lehké boty, které Reebok vyvinul pro astronautyPodívejte se na revoluční, extrémně lehké boty, které Reebok vyvinul pro astronauty

Oficiální tisková zpráva společnosti Air France, která se týká této novinky, nenabízí příliš mnoho relevantních informací a spíše se zaměřuje na co nejpoutavější představení, nicméně pár konkrétních údajů přeci jen zmiňuje.

Joon má začít fungovat letos v září a nabídne 3 typy letadel, konkrétně Airbusy A320, A340 a A350, vyladěné do modro-bílé kombinace, které budou odlétat z domovského letiště Charles de Gaulle Airport v Paříži. Létat mají zatím jen medium-haul trasy, tedy do destinací na Blízkém východě, v severní Africe a samozřejmě po Evropě, přičemž příští rok budou dostupné i delší lety.

Bez internetu by to nešlo

Očekávají se nižší ceny oproti klasickým letům (alespoň v rámci Air France), dostupnost internetového připojení na palubě, což je pro millennials zásadní, a obecně odlišný servis od palubního personálu (těžko říct, co to může znamenat). Patrně je nutné počkat právě do zářijového spuštění – až poté by měly být zveřejněny bližší informace.

Foto: Air France – Corporate, Flickr / JBS