Levnější rohlíky nebo sýr? Jedině s Netflixem. Streamovací služba se ve Francii spojila s Carrefourem
Už žádné kompromisy mezi zábavou a jídlem, říká Carrefour. Projekt spolupráce s Netflixem by se měl do konce roku rozšířit do celé Francie.
Od dob, co se popcorn stal jedním ze symbolů návštěvy kina, patří tak nějak jídlo a sledování filmů či seriálů k sobě. Ve Francii si to uvědomili i dvě společnosti, které se rozhodly trend ještě víc rozšířit. A tak lze v supermarketu Carrefour pořídit také Netflix a s ním dostat i slevu na všechny nabízené produkty.
Pilotní program speciálního předplatného budou prodejny Carrefouru nabízet v Rouenu a Bordeaux, tedy ve městech, která jsou od sebe vzdálená sedm hodin jízdy autem. Lidé si budou moci předplatné Netflixu zaplatit buď na webových stránkách supermarketu nebo přímo v prodejně. V prvním sledu bude streamovací služba v nabídce 108 prodejen, společnosti ale věří, že do konce roku se projekt rozšíří do celé Francie.
Předplatné Netflixu, konkrétně verzi Standard s reklamou, pořídí lidé v Carrefouru za 5,99 eur, tedy za bezmála 150 korun, navíc bez nutnosti se společnosti upsat. K tomu zákazník dostane desetiprocentní slevu na celý sortiment obchodu – od rohlíků po kartáčky na zuby. Dohromady jde o šest tisíc potravin a kosmetických výrobků. Nákup pak předplatitelům doručí supermarket zdarma domů, pokud bude alespoň v hodnotě šedesáti eur, tedy necelých patnácti set korun.