Levnější rohlíky nebo sýr? Jedině s Netflixem. Streamovací služba se ve Francii spojila s Carrefourem

Už žádné kompromisy mezi zábavou a jídlem, říká Carrefour. Projekt spolupráce s Netflixem by se měl do konce roku rozšířit do celé Francie.

Eliška NováEliška Nová

obchodak-s-netflixem

Foto: CzechCrunch / DALL-E

Netflix bude ve Francii ve svých supermarketech nabízet Carrefour

0Zobrazit komentáře

Od dob, co se popcorn stal jedním ze symbolů návštěvy kina, patří tak nějak jídlo a sledování filmů či seriálů k sobě. Ve Francii si to uvědomili i dvě společnosti, které se rozhodly trend ještě víc rozšířit. A tak lze v supermarketu Carrefour pořídit také Netflix a s ním dostat i slevu na všechny nabízené produkty.

Pilotní program speciálního předplatného budou prodejny Carrefouru nabízet v Rouenu a Bordeaux, tedy ve městech, která jsou od sebe vzdálená sedm hodin jízdy autem. Lidé si budou moci předplatné Netflixu zaplatit buď na webových stránkách supermarketu nebo přímo v prodejně. V prvním sledu bude streamovací služba v nabídce 108 prodejen, společnosti ale věří, že do konce roku se projekt rozšíří do celé Francie.

Předplatné Netflixu, konkrétně verzi Standard s reklamou, pořídí lidé v Carrefouru za 5,99 eur, tedy za bezmála 150 korun, navíc bez nutnosti se společnosti upsat. K tomu zákazník dostane desetiprocentní slevu na celý sortiment obchodu – od rohlíků po kartáčky na zuby. Dohromady jde o šest tisíc potravin a kosmetických výrobků. Nákup pak předplatitelům doručí supermarket zdarma domů, pokud bude alespoň v hodnotě šedesáti eur, tedy necelých patnácti set korun.

„Doufáme, že díky tomuto partnerství zpřístupníme naše seriály, filmy a hry ještě více novým divákům,“ říká Laurent Uguen z Netflixu. Nepůjde ale jen o audiovizuální tvorbu. V deseti vybraných prodejnách budou totiž prodávat také reklamní předměty. Jedná se o různé figurky, trička, hrnky, tašky či plakáty filmů či seriálů z dílny americké streamovací služby. Může jít o Stranger Things nebo Bridgertonovi.

„Programem Carrefour Plus ve spolupráci se společností Netflix chceme našim zákazníkům pomoci, aby nedělali kompromis mezi zábavou a jídlem,“ uvedla výkonná ředitelka Carrefouru Caroline Dassié.

Carrefour přitom zdaleka nepůsobí jen ve Francii. Společnost má přes čtrnáct tisíc prodejen ve více než čtyřiceti zemích a je předním světovým maloobchodním prodejcem potravin. V Česku francouzský supermarket působil v letech 1998 až 2006, byl ale ztrátový, a tak svoje prodejny prodal Tesku. Teď se do Česka částečně vrací. Jeho zboží bude nabízet síť JIP Východočeská, která má čtrnáct velkokapacitních prodejen mimo jiné v Praze, Českých Budějovicích, Olomouci, Ostravě nebo Zlíně.