Musk přebírá Twitter, Čech prodal svůj startup Googlu a Dedoles v problémech. Čtěte zprávy týdne
Váš pravidelný přehled zpráv je tady. Co zásadního se u nás i ve světě v uplynulém týdnu odehrálo?
S nedělním večerem přichází už tradiční rekapitulace článků, které jsme pro vás v uplynulém týdnu publikovali. Začít nemůžeme ničím jiným než velkou (a očekávanou) novinkou v ústředí Twitteru. Oblíbenou sociální síť totiž definitivně převzal Elon Musk – a začínají se dít věci.
Poté se podíváme na úspěch českého designéra, který svůj startup vyvíjející digitální avatary prodal za miliardy Googlu. V neposlední řadě se stočíme do negativnějších kolejích, protože informujeme také o odchodu ředitele e-shopu Dedoles, který se topí v problémech.
Ostatní zásadní články za minulý týden najdete níže. Nyní přejeme příjemné čtení nebo poslech skrze podcast CzechCrunch Weekly. Sledovat nás můžete na sociálních sítích včetně Instagramu, kde se o novinkách můžete dozvědět ve vizuální formě.
Z Twitteru se stává Muskovo pískoviště. O objektivitě a svobodě slova se ale musí ještě dost naučit
━
Český designér postavil startup s digitálními avatary. Teď ho za miliardy prodal Googlu
━
Zakladatel Dedolesu odešel z postu ředitele. Jaroslav Chrapko tím reaguje na problémy e-shopu
Souhrn zpráv ve formě podcastu
CzechCrunch Weekly vás rychle provede zásadními událostmi posledního týdne. Aktuální díl můžete poslouchat na Apple Podcastech, Spotify, Google Podcastech a dalších podcastových aplikacích.
Křetínský a Tkáč do Foot Lockeru investovali kolem 10 miliard korun. Teď začali akcie vyprodávat
━
V Holešovicích vznikne dům s malometrážními byty, jejichž dispozice se dají snadno změnit na velké
Mediální partnerství
Dřevostavby, probiotika i papežovo lambo. Jde to skvěle dohromady, říkají zakladatelé Progresusu
━
Z každého domu bude výhled na nádrž. U Lipna vzniká zástavba na posledním volném místě u vody
━
Jak oslovit děti? Hračkářství Dráčik na webu označuje LGBT za úchylky ega, média jsou koncentrák
━
Většina restaurací zavře do tří let. Startup Dishboard problém vidí ve financích a nabízí řešení
Mediální partnerství
Letos proběhne již 22. ročník Forum Media, největší marketingové konference v Česku, která se věnuje aktuálním trendům v komunikaci, marketingu a ve světě médií a reklamy.
Celodenní program bude probíhat ve čtyřech sálech, kde vystoupí více než 50 řečníků, z toho téměř polovina zahraničních. Akce se koná 3. listopadu v prostorách pražského O2 universa a pořádá jí časopis Marketing & Media ve spolupráci s Asociacemi komunikačních a PR agentur. Více zde.
Doporučujeme
? Deli: Degustace o 20 chodech. Vinařská obec Kurdějov se krátce promění na gastronomickou mekku
? Watch: Nejlepší protiválečný film posledních let? Netflix vydal novou adaptaci Na západní frontě klid