Nejoriginálnější pitch na TC Disrupt měl tým unikátní aplikace Fetch
Startupy se snaží při pitchování zaujmout jakýmkoliv zajimavým způsobem, aby získali pozornost investorů. Tom Hadfield se ovšem posunul na ninja level, když si v jednu chvíli svlékl košili, aby demonstroval svojí aplikaci. Mrkněte na video nahoře v článku, je to fakt inspirativní pitch.
Fetch je aplikace, která zdarma nabízí uživatelům extrémně pohodlnou a rychlou cestu, jak nakupovat online a to díky lidskému faktoru, nikoliv za pomocí nějakého algoritmu či doporučení. Aplikace zaručuje, že všechny produkty koupené skrz Fetch, budou mít vždy nejlepší možnou cenu a kvalitu. Prý to lidé prostě dělají lépe než počítače.
Funguje to úplně jednoduše: uživatel zadá do systému požadavek buď jako audio, text či foto, profesionálně vytrénovaný shopping boy/girl prohledá web, produkt najde a jménem uživatele jej koupí a ten je následně doručen. Samozřejme je nutné, aby uživatel měl předem v aplikaci uložené doručovací a platební údaje. No a pak to opravdu celé funguje jako magic.
Nápad to není nějak extra revoluční, je to v podstatě služba Concierge pro AmEx Platinum, kterou sem tam použiju už několik let, avšak exekuce je perfektní a pro shopping na iPhonu se hodí skvěle.
Samozřejmě tu jsou otázky škálovatelnosti a rychlosti celé služby, protože z vlastní zkušenosti vím, že občas najít to správné černé triko trvá i hodiny. Službu jsem vyzkoušel a během 5 minut jsem si koupil sluneční brýle, které jsem byl líný hledat na netu. Takže absolutní pohoda, uvidíme kdy dorazí.
Jinak Fetch má naraisováno $2.3M v seedu a myslím si, že tam bylo dost narváno. Business je postavený na fíčkách a provizích. Prý tam mají i interní TaskRabbit na zpracování těch požadavků, takže si tam i externí lidé mohou něco přivydělat. Předpokládám, že to funguje jako Flightfox.
Už pomalu slyším startovat kopírky… :)
[asl_screenshots id=”867636554″]Foto/Video: TechCrunch