Neřeší jen papírování, ale ovlivňují strategii celých firem, říká o HR manažerka OpenTextu. Proto je učí lépe využívat data
Společnost OpenText na českém trhu působí už patnáct let, a byť je to největší kanadská softwarová firma s více než 14 tisíci zaměstnanci, v tuzemsku jde o relativně neznámé jméno. „To se musí změnit,“ přiznává pro CzechCrunch Sandra Tiskens, regionální viceprezidentka OpenTextu pro střední a východní Evropu.
„V minulosti naši technologii distribuovali hlavně naši partneři. Ačkoliv naše řešení ve výsledku ovlivňuje miliony lidí, často o značce OpenText ani nevědí,“ pokračuje Tiskens. V tuzemsku si kanadská společnost vybudovala jméno zejména jako součást řešení SAP, v němž OpenText nabízí rychlou integraci několika svých produktů. S nimi se zaměřuje na oblast tzv. enterprise information management (EIM), tedy zjednodušeně řečeno na zpracování dat.
Vyvíjí přitom několik různých produktů pokrývajících například management zákaznické zkušenosti, byznys procesů a dalších oblastí. Produkty OpenTextu tak nabízí řešení pro řízení a zabezpečení firemních informací. Kombinují přitom nástroje pro integraci lidí, procesů a souvisejících dokumentů, které klientům pomáhají zvýšit produktivitu, zajistit prokazatelnost specifických dokladů a celkově snížit náklady na ukládání dat.
„Pro všechny tyto oblasti OpenText nabízí produkty, které je možné nasadit samostatně. Skutečná síla EIM je ale skrytá v kombinaci všech komponent do jednoho řešení a stejně tak firmy mohou získat potřebnou informační výhodu oproti konkurenci,“ říká Tiskens s tím, že právě data ve firmách ukrývají největší potenciál.
Informace jsou totiž podle Sandry Tiskens krví každé organizace, často však s nimi firmy neumí pracovat správně. Ty nejúspěšnější společnosti dokážou data, která jsou vždy aktualizovaná, zpracovávat rychle, bezpečně a zaměstnanci k nim mají přístup odkudkoliv na světě. I v reakci na pandemii koronaviru nyní poptávka firem po řešeních, která jim takové zpracování dat nabídnou, roste.
Jednou z nejdůležitějších oblastí, na které se teď společnosti podle OpenTextu zaměřují, je HR, které se muselo v době pandemie taktéž výrazně proměnit, a nejde přitom jen o nutnost přestat používat papíry. Nejčastější problém v náboru přitom spočívá v tom, že většina dat se zpracovává mimo základní enterprise software, obsah je často nestrukturalizovaný a roztříštěný v rámci několika různých procesů.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.