Nový český projekt Chytbyt.cz umí okamžitě upozornit na nabídky nemovitostí bez realitek

chytbyt

Hledání toho správného bytu nebo domu může být v záplavě realitních serverů a rychle mizejících nabídek nepřekonatelným problémem mnoha zájemců, přičemž místo těšení se na nové místo převládá především frustrace ze spousty ztraceného času procházením nabídek.

V Česku mimo klasické realitní servery, které operují s provizí, funguje jen minimum těch, kde se objevují nemovitosti od přímého majitele – mezi těmi jsou pak především inzertní weby jako Bazos.cz, Sreality.cz nebo Annonce.cz a samozřejmě i portál Bezrealitky.cz. Jenže díky omezeným zdrojům je zároveň většina těch nejlepších nabídek takřka okamžitě pryč.

oliver

Přečtěte si takéBrněnský vyhledávač letenek Kiwi.com navýšil tržby za poslední čtvrtletí o další stovky milionůBrněnský vyhledávač letenek Kiwi.com navýšil tržby za poslední čtvrtletí o další stovky milionů

S tím chce pomoci český projekt Chytbyt.cz, který si dal za cíl vytvořit jednoduchou službu, která na základě přednastavených kritérií dané nemovitosti dokáže okamžitě informovat uživatele pomocí SMS na to, že je k dispozici nová nabídka, která vše splňuje a na kterou by měl reagovat. Propojených je momentálně na 56 serverů s přímými nabídkami majitelů.

chytbyt2

Filtrovat lze pak pomocí druhu nemovitosti, lokality, dispozice, cenového rozmezí a klíčových slov. Nemovitosti lze vyhledávat přímo na webu Chytbyt.cz a nebo si vytvořit již zmíněnou notifikaci, při které se zároveň relevantní nabídky ukládají do vlastního webového rozhraní. Tato služba je zpoplatněna 149 Kč na týden, 219 Kč na 2 týdny nebo 349 korunami na měsíc, s tím, že si vše lze bezplatně vyzkoušet na první 3 dny nebo si nechat vrátit peníze v případě, že nepřijdou relevantní výsledky.

Cílem projektu, který funguje pod společností DUMIGEN Systems s.r.o., je pokrýt maximum z trhu pronájmů a prodejů bez realitek, jejichž obliba v Česku v posledních letech roste. Víceméně je to další snaha o konkurenci realitkám, které mnohdy podávají mylné informace, neaktualizují své nabídky a koneckonců mají pro finálního zákazníka často s ohledem na provizi nízkou přidanou hodnotu.